Nu starter juleferien for alvor, Cilas er hjemme i dag, da DP har barnets første sygedag. vi har dog lige været forbi med julegave og for at hente barnevogn.
Skolebørnene kommer hjem til middag, og så er der ferie, indtil 5. januar. uha det bliver godt.
VI har ikke bagt en eneste småkage endnu, men nu kan børnen komme til at hjælpe,

Det der mest mangler er mandens dreng, han har ikke været forbi i en måneds tid, og jeg kan mærke på manden at det gør ham ked af det hvis han vælger at blive væk hele julen. Jeg er bange for at det er moderen der har sat griller i hovedet på ham. Min mand er ved at søge fælles forældremyndighed, på opfordring af skole og socialrådgiver, og x'en raser vældig over det, og jeg har på fornemmelsen at hun har luftet sit raseri over for drengen, det havde hun truet med, og det er ikke sket før at vi slet ikke har hørt fra ham så længe, han svarer ikke på sms'er, nåh vi må håbe på det bedste og så tage den derfra..
Jeg ville egentlig bare ønske glædelig jul til jer alle, da jeg ved min tid bliver endnu mere sparsom i den kommende tid, og jeg må nedprioritere jer

Knus og julekram.
Lisbeth.
Anmeld