når vandet er gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

princessnanna

Mileva skriver:

Uh spændende!!

Mit vand gik natten til lørdag 00.20 og hun er født onsdag morgen kl 06.03 - så ja, det tog lidt tid Jeg fik dog aldrig veer af mig selv - havde en masse plukveer, men det hjalp jo lige fedt, så det var igangsættelse.. Har du kontaktet FG? Efter 24 timer skal du nemlig have pencilin når du har haft spontan vandafg

Held og lykke!!

hold da op det var lang tid der gik

ja hun sagde jeg skulle vente på veerne og hvis ikke de kommer skal jeg ringe kl. 8 og komme derud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

svanen73

Jeg fik veer med 5-7 min. mellemrum ½ time efter mit vand var gået.

Vi tog afsted 2 timer efter og i mellemtiden havde jeg skiftet bind 3-4 gange.

Anmeld

16. juli 2011

K&S

princessnanna skriver:

nu er jeg nysgerrig for at hører hvor lang tid der gik før i fik veer efter vandet var gået ? mit vand gik lidt over 20 her til aften og har stadig ikke rigtig mærket noget til nogle veer.

Mit vand gik natten til mandag 03.30 - jeg fik begyndende veer mandag aften ved 18-tiden  og fødte natten til tirsdag klokken 04.20

Anmeld

16. juli 2011

Worldwide

princessnanna skriver:

hold da op det var lang tid der gik

ja hun sagde jeg skulle vente på veerne og hvis ikke de kommer skal jeg ringe kl. 8 og komme derud

Det var rigtig lang tid - 78timer! Det håber jeg virkelig ikke du skal igennem, hold op det var hårdt.. Håber ikke for dig du kommer ind i en såkaldt Ve-storm, det er nok noget af det mest ubehagelig jeg længe har oplevet

Glæder mig til du kommer med en opdatering, at nu har du allerede født

Anmeld

16. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Kan ikke være dig behjælpelig, men ville ikke forladen tråden uden at ønske dig held og lykke med den forstående fødsel.

Anmeld

16. juli 2011

Lotus86

Mit vand gik natten til søndag kl. 02.45 og ca. en time efter begyndte jeg at få kraftige mensstrautionssmerter, som så rimelig hurtigt blev til regelmæssige veer.

Held og lykke med det hele, hvor er det bare spændende

Anmeld

16. juli 2011

lykkekevin

hel og lykke jeg kan ikke rigtig svar

min to fødsler er vandet taget

nr 1 blev vandet taget ved ca 3 cm åben tog 4 timer der efter til hun var født hele fødslen tog fra natten til fredag til søndag kl 17 17

nr 2 blev vandet taget og 2 pras veer efter var han født hele fødslen tog 2 timer 5 min fra jeg mærket der var gang i noget

Anmeld

16. juli 2011

_-Kathrine-_

Fik veer med det samme, der var regelmæssige også...! Fødte 6 1/2 time efter

Anmeld

16. juli 2011

_-Kathrine-_

Og pøj pøj med den kommende fødsel

Anmeld

16. juli 2011

miinimeal

her gik der 5-10 min så havde jeg veer non stop!(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.