når vandet er gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.655 visninger
33 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

princessnanna

nu er jeg nysgerrig for at hører hvor lang tid der gik før i fik veer efter vandet var gået ? mit vand gik lidt over 20 her til aften og har stadig ikke rigtig mærket noget til nogle veer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Ayasmor

Uhh hvor spændende.. Jeg kan dog desværre ikke rigtig svare, da mit vand først gik under fødslen og ca. 40 min. inden jeg fødte.. Men held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

16. juli 2011

princessnanna

Ayasmor skriver:

Uhh hvor spændende.. Jeg kan dog desværre ikke rigtig svare, da mit vand først gik under fødslen og ca. 40 min. inden jeg fødte.. Men held og lykke med den forestående fødsel

hehe tak for svar alligevel 

det lyder som en hurtig fødsel

tusind tak

Anmeld

16. juli 2011

LotteN

ej hvor spændendne... held og lykke med det hele.

Mit vand gik dengang kl 19.30 og veerne startede stille og roligt ud kl ca 22.

Anmeld

16. juli 2011

Risen

princessnanna skriver:

nu er jeg nysgerrig for at hører hvor lang tid der gik før i fik veer efter vandet var gået ? mit vand gik lidt over 20 her til aften og har stadig ikke rigtig mærket noget til nogle veer.

Max 30 min så fik jeg veer med 1-2 min mellemrum.. Men det er meget forskelligt.. Sov, slap af tag et bad, for lige pludselig går det løs..

Anmeld

16. juli 2011

Ayasmor

princessnanna skriver:

hehe tak for svar alligevel 

det lyder som en hurtig fødsel

tusind tak

Selvtak.. ja det var ikke fordi at det var galt.. Men skynd du dig at smække benene op i sofaen og få slappet god af inden du skal på arbejde..

Anmeld

16. juli 2011

MorDk

uha spændende... *S*

Altså jeg fik veer først ... og så gik vandet af 2-3 omgange...

Anmeld

16. juli 2011

Worldwide

Uh spændende!!

Mit vand gik natten til lørdag 00.20 og hun er født onsdag morgen kl 06.03 - så ja, det tog lidt tid Jeg fik dog aldrig veer af mig selv - havde en masse plukveer, men det hjalp jo lige fedt, så det var igangsættelse.. Har du kontaktet FG? Efter 24 timer skal du nemlig have pencilin når du har haft spontan vandafg

Held og lykke!!

Anmeld

16. juli 2011

Jakob'sMor

princessnanna skriver:

Mit vand gik i morgen kl 6.30. Var på Skejby for at få piller til af sætte gang i mine veer, de begyndte stille omkring kl 15 og tog hurtigt til, blev indlagt kl ca 18, Jakob er født 02.53.

Men husk på det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde held og lykke - sender en masse vestøv din vej

Anmeld

16. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

princessnanna skriver:

Jeg havde urreglmæssig veer fra fredag aften til søndag kl. 08 der gik vandet og tror kun en halv til en hel time efter var de reglmæssige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.