Gæt en mave :o) uge 31+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Rødhætte

Det ligner en smuk mave som gemmer en lille dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Jemion

Hvor er du bare fin Den sidder så smukt på dig Jeg gætter på at det er en lille dreng der ligger derinde og hygger sig

Anmeld

16. juli 2011

Muffin_girl

Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver:

Er i uge 31+3 nu og "pomfritten" derinde er begyndt og fylde maven rigtig godt ud. Håber snart den vil vokse lidt igen, for det gør pænt ondt når den lille ligger og trykker sig ti rette..

Ja vi ved det jo ikk selv og gætter løs herhjemme. Kunne være sjovt med et par bud fra jer.  Er der nogen der har et bud på hva der ku ligge og gemme sig derinde. Mon det er lille danse prinsesse eller lille fodbold prins??

Dreng

Anmeld

17. juli 2011

4kløver

Pige.

Anmeld

17. juli 2011

TbCp

Flot flot mave! Og jeg tror også på det er en dreng

Anmeld

17. juli 2011

Nessie

Jeg er med flertallet, og tror også der gemmer sig en lille dreng i den flotte mave

Anmeld

17. juli 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Mange tak alle sammen  ..Og rigtig sjovt med alle jeres gæt, nu må vi bare vente og se hvem der gætter rigtig ..smil

Flertallet i familien gætter os på en dreng denne gang.. 

Men en ting er sikkert uanset om det blir en skøn lille lillesøster eller lillebror så er h*n meget meget ønsket og meget meget velkommen her i vores lille dejlige familie. Vi glæder os bare så vildt meget ti og se dig og holde dig i vores arme.  1,2,3,4....8 uger, det kommer jo lige pludselig til at gå  rigtig hurtigt nu  

Anmeld

17. juli 2011

MelikkazMoar

Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver:

Er i uge 31+3 nu og "pomfritten" derinde er begyndt og fylde maven rigtig godt ud. Håber snart den vil vokse lidt igen, for det gør pænt ondt når den lille ligger og trykker sig ti rette..

Ja vi ved det jo ikk selv og gætter løs herhjemme. Kunne være sjovt med et par bud fra jer.  Er der nogen der har et bud på hva der ku ligge og gemme sig derinde. Mon det er lille danse prinsesse eller lille fodbold prins??

jeg tror prinsesse <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.