eeeej hvad sker der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvorfor sidder jeg her og tænker tankerne: "hvor ville det være dejligt at være gravid igen" og "det ville da også bare være SÅ skønt med en lille baby igen" Jeg hag 2 børn hvoraf den mindste blot er 8 mdr..
Jeg synes det er RØV hårdt og vi er inde i en periode nu hvor den mindste ikke synes at ville falde i søvn alene, men dermed vil gåes i søvn - av min ryg. Vi har altid bare lagt den mindste i sin seng når det var sove tid og indenfor 2 min sov h*n.

EEEEEEEEJ bliver SÅ skræmt af mine tanker, vi vil gerne have en mere, men da bestemt ikke nu. Vi har ikke pladsen og står og skal flytte inden længe - til et sted hvor der kun er 3 værelser - 1 soveværelse og 2 børneværelser som passer til os nu.

Andre der har siddet med lign. tanker så kort tid efter fødsel og som samtidig godt har været klar over at man måske ikke helt ville kunne klare det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Tona

Anonym skriver:

Hvorfor sidder jeg her og tænker tankerne: "hvor ville det være dejligt at være gravid igen" og "det ville da også bare være SÅ skønt med en lille baby igen" Jeg hag 2 børn hvoraf den mindste blot er 8 mdr..
Jeg synes det er RØV hårdt og vi er inde i en periode nu hvor den mindste ikke synes at ville falde i søvn alene, men dermed vil gåes i søvn - av min ryg. Vi har altid bare lagt den mindste i sin seng når det var sove tid og indenfor 2 min sov h*n.

EEEEEEEEJ bliver SÅ skræmt af mine tanker, vi vil gerne have en mere, men da bestemt ikke nu. Vi har ikke pladsen og står og skal flytte inden længe - til et sted hvor der kun er 3 værelser - 1 soveværelse og 2 børneværelser som passer til os nu.

Andre der har siddet med lign. tanker så kort tid efter fødsel og som samtidig godt har været klar over at man måske ikke helt ville kunne klare det?

Ja ja, jeg ved præsis hvad du mener. Amanda er 6 mdr gammel og jeg har i de sidste 2 mdr mindst været så misundelig på alle de gravide og så skruk at det var helt vildt  Selv om jeg ved at vi på ingen måde hverken kan eller vil have en mere allerede nu. Tror det er sådan noget hormonelt som kroppen gør for at man skal få flere børn, for det er jo nok meningen med os fra naturens hånd

Anmeld

16. juli 2011

Topp

Anonym skriver:

sådan har jeg haft det fra dag 1 - efter jeg fik Liva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.