Eget værelse - Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Sofia

Da Alfred blev ca 3 maaneder kom han ind paa sit eget vaerelse, da jeg ogsaa vaagnede ved den mindste lyd. Han faar ogsaa en flaske om natten/morgenen, omkring klokken 6, af og til lader jeg ham saa bare faa flasken mens han ligger i vores seng og saa sover han videre et par timer inde hos os. Det fungerer super!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Rødhætte

Sofia skriver:

Da Alfred blev ca 3 maaneder kom han ind paa sit eget vaerelse, da jeg ogsaa vaagnede ved den mindste lyd. Han faar ogsaa en flaske om natten/morgenen, omkring klokken 6, af og til lader jeg ham saa bare faa flasken mens han ligger i vores seng og saa sover han videre et par timer inde hos os. Det fungerer super!

Dejlig at det bare fungere hjemme ved jer.. William er lidt kræven i tiden (håber det bare er en periode) så han vil have mad allerede kl 3 eller 4 selvom han får vælling kl 22. Så synes det er tidligt han skal sove videre i vores seng, så nu er han tilbage i soveværelset indtil at vil sove igennem igen

Anmeld

17. juli 2011

Mettemus

Laurits sover stadig i tremmesengen i vores soveværelse. Han har indtil for en måned siden vågnet omkring kl. 2/3 for at spise. Derfor har jeg ikke syntes at det har været nødvendigt at han har sovet på eget værelse. Vi vækker heller ikke hinanden, så på den måde er det ok.  Nu er han så begyndt først at vågne kl. 5 så det ville vel egentligt være ok at flytte ham ind på sit eget værelse... hvis vi havde et! Vi skal have to stuer delt op i en stue og et værelse til ham. Vi har ikke lige gennemskuet hvordan det skal gøres endnu, så derfor er det ikke blevet til mere.

Han er forresten 6 mdr

Anmeld

17. juli 2011

Marco2

Smilla sover stadig i sin tremmeseng inde i soveværelset hos os. Jeg elsker at have hende tæt på mig, så det bliver hun nok ved med et stykke tid endnu. Vi har ingen planer om at hun skal på eget værelse.

Tror det er forskelligt fra familie til famile. Tror bare man skal gøre det man har det bedst med og hvor begge får sovet bedst.

Ag

Anmeld

18. juli 2011

CA

Johannes blir 6 mdr. på lørdag. Han sover i tremmeseng i vores soveværelse. Vi elsker at have ham tæt på og vi forstyrrer ikke hinanden i løbet af natten. Dog kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor længe han kunne sove, hvis han ikke hørte Martins vækkeur om morgenen

Men det blir ikke lige nu Og heller ikke det første stykke tid efter flytningen. Synes han skal være hos os indtil vi falder til i det nye. 

Anmeld

18. juli 2011

Stumpen

Begge mine var omkring 5 mdr. da de rykkede ind til sig selv..

Anmeld

19. juli 2011

Maja88

så man lige mig prøve at være tapper og lade hende sove selv.. det holdt så lige præcis 2 timer., da hun vågnede og var ked... hun vågner ellers ALDRIG om natten

Anmeld

19. juli 2011

Rødhætte

Maja88 skriver:

så man lige mig prøve at være tapper og lade hende sove selv.. det holdt så lige præcis 2 timer., da hun vågnede og var ked... hun vågner ellers ALDRIG om natten

Hihi kan godt følge dig! William klaret det flot, men jeg kunne ikke sove.. Så jeg har givet mig selv 1 mdr mere, så må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.