Eget værelse - Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Rødhætte

William bliver 4 mdr om 5 dage og jeg overvejer stærkt om han snart skal på eget værelse og sove. Jeg elsker han er tæt ved mig og havde troede jeg ville have ham i soveværelset i de først 6 mdr, MEN jeg er begyndt at sove så dårligt. Jeg vågner lige så snart han bevæger sig.. Han får stadig 1 flaske om natten , så ved heller ikke om det er for træls.. Udover det får han også sutte et par gange, men måske jeg er for hurtig til at reagere når han er lige ved siden af mig..

Hvad gjorde/gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Maja88

jeg kigger lige med her, for det er også den store situation herhjemme..

aprilla sover godt nok igennem og faderen mener hun er klar, men gør mor altså ikke

Anmeld

16. juli 2011

Karina84

Min Sebastian blev 4 mdr i mandags og det var også første nat han sov på hans eget værelse  Syns også det var lidt underligt at han ikke lagde i hans vugge lige ved siden af vores seng, men han sov fint som han plejede.

Faktisk så lå han og smilte når vi lagde ham til at sove inde på hans eget værelse, og han ligger og hygger i hans vugge, hvilket han ikke gjorde så meget før, så her har det været et hit

Anmeld

16. juli 2011

AnneBJ

Felix har sovet i den fjerneste ende af vores soveværelse siden han var 2 mdr., og 3 uger ca. I torsdag sov han første nat på eget værelse, 3,5 mdr. gammel. Det havde han gjort fra 3 mdr., hvis ikke vi lige var rendt ind i en flytning..

Det fungerer så fint, han er vant til at sove i sin tremmeseng, som han jo bare har emd ind på værelset. Om morgenen når han skal have første flaske (omkring 6 tiden) tager jeg ham ind i min seng, her mens farmand har ferie, og der sover vi videre til 9-10 stykker bagefter

Anmeld

16. juli 2011

Rødhætte

AnneBJ skriver:

Felix har sovet i den fjerneste ende af vores soveværelse siden han var 2 mdr., og 3 uger ca. I torsdag sov han første nat på eget værelse, 3,5 mdr. gammel. Det havde han gjort fra 3 mdr., hvis ikke vi lige var rendt ind i en flytning..

Det fungerer så fint, han er vant til at sove i sin tremmeseng, som han jo bare har emd ind på værelset. Om morgenen når han skal have første flaske (omkring 6 tiden) tager jeg ham ind i min seng, her mens farmand har ferie, og der sover vi videre til 9-10 stykker bagefter

Dejlig at det bare fungere med Felix! Jeg ville også rigtig gerne have øvet med ham i tremmesengen i soveværelset, men det er desværre fysisk umuligt, da vi har et meget lille soveværelse.. Han slår armene imod i hans vugge, så tror jeg prøver i aften (hvis jeg ikke fortryder inden ) .. Så håber jeg ikke at jeg løber der ind alt for mange gange i nat. Heldigvis ligger værelset lige op af vores soveværelse..

Anmeld

16. juli 2011

Rødhætte

Maja88 skriver:

jeg kigger lige med her, for det er også den store situation herhjemme..

aprilla sover godt nok igennem og faderen mener hun er klar, men gør mor altså ikke

Bare ok.. Her er det også mor der har det sværest

Anmeld

16. juli 2011

Rødhætte

Karina84 skriver:

Min Sebastian blev 4 mdr i mandags og det var også første nat han sov på hans eget værelse  Syns også det var lidt underligt at han ikke lagde i hans vugge lige ved siden af vores seng, men han sov fint som han plejede.

Faktisk så lå han og smilte når vi lagde ham til at sove inde på hans eget værelse, og han ligger og hygger i hans vugge, hvilket han ikke gjorde så meget før, så her har det været et hit

Dejligt at høre det bare er et hit hjeme ved jer.. Jeg må se om jeg er klar i aften  Er måske bange for at jeg får endnu mindre søvn ved at løbe frem og tilbage.. Nu må vi se..

Anmeld

16. juli 2011

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Dejlig at det bare fungere med Felix! Jeg ville også rigtig gerne have øvet med ham i tremmesengen i soveværelset, men det er desværre fysisk umuligt, da vi har et meget lille soveværelse.. Han slår armene imod i hans vugge, så tror jeg prøver i aften (hvis jeg ikke fortryder inden ) .. Så håber jeg ikke at jeg løber der ind alt for mange gange i nat. Heldigvis ligger værelset lige op af vores soveværelse..

Felix nyder i hvert fald sin tremmeseng, og ligger fuldstændig splattet med ud, med arme og ben ud til siderne... Jeg gav mig selv lov til at tjekke ham alle de gange jeg følte for den første nat, men blev ret hurtigt træt af det, for han sov jo bare...

Anmeld

16. juli 2011

MorEllen

Det er også det store emnet her hos os fortiden. Marie er godt 5 mnd, og hun sover i sin tremmeseng inde hos os.. Og hun er vel egentlig klar for at sove på eget værelse, men her er det faktisk farmand der synes det er lige tidlig nok :O Jeg tror nok hun kommer ind på sit værelse når hun fyld 6 mnd...

Anmeld

17. juli 2011

Rødhætte

Williiam sov i nat på eget værelse. Han klaret det super flot.. Desværre fik mor her ikke meget søvn! Vi troede ikke vi kunne have tremmesengen i soveværelset (han er for stor til vuggen, så han blev nødt til at komme i tremmeseng), men nu har vi rigtig fået rykket rundt og den nu lige være der  Mor her er nemlig ikke helt klar til at give slip endnu (han får stadig mad om natten, så synes også det var lidt træls at rende frem og tilbage )..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.