Åhh min stakkel stakkels pige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. december 2008

ivfmarie

Hun lod sig rive med af stemningen, og har foræret sine sutter til Julemanden.. Nu ligger hun og græder hjertensskærende fordi hun savner sin sut...

Nårhh.. det gør ondt helt ind i min hjertestamme!!

Hvor længe mon der går før hun kommer sig over savnet??

Marie - ond mor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2008

Plysbjørnen

Åh nej det stakkels lille pus... Det gør så ondt som mor at tænke på...

Jeg tror ikke jeg ville kunne holde det ud, jeg havde sgu nok fundet en anden...

Men igen er den væk tja så er det bare ærgerligt, så skal man være stædig som mor og far... Man kunne eventuelt finde en lille ting til hende som kan hjælpe med at erstatte sutten...

Betina

PS Nej du er ikke en ond mor...

Anmeld

19. december 2008

Loggidut

ohhhh.....hvordan er natten gået?

nu har du vel været så cornflækker at du har gemt en lille sut ik?

det er så strenge tider når de skal igennem det her...Christian gav også hans væk til julemanden, fordi julemandens børn skulle bruge dem, og jeg havde self. gemt to i en skuffe...alt gik fint, for nu brugte julemandens babyer dem jo, og året gik, og ca 1½ år efter fandt han sgu de sutter i skuffen som jeg havde gemt...og ungen jublede, så mor, nu har jeg fået dem tilbage, og julemandens børn er blevet store nu...så nu må jeg bruge dem igen...1½ år efter, christ, jeg måtte ud i en røverhistorie om at de nu var så brugte og ulækre at de ikke kunne suttes på mere...
jeg troede jo lige som at han var ovre det show med sutter!

held og lykke med det

Anmeld

19. december 2008

Susan1978

for 2 år siden afleverede Ea også sine sutter til julemanden og fik en gave istedet.

der gik en lille uge så tænkte hun ikke på sutter mere.

og jeg havde ikke gemt en ekstra..

Susan

Anmeld

19. december 2008

Lene76

Mille gav hendes til nisseren på loftet hos farmor og farfar..... og fik en lille pose men noget guf istedet.... men tror kun der gik en dag el 2 men hun var osse 3 år og et par mdr så hun var klar......

Håber natten gik godt og at hun hurtigt glemmer det.....

Desuden syntess jeg ik du er en ond mor derimod er susan og jeg lidt onde for vi havde ik gemt nogen sutter.....

Anmeld

19. december 2008

BellaT

Nåeerrh, lille Freja.. Snøft. Håber natten gik godt på trods af suttemanglen.
Du er ikke nogen ond mor. Julemanden SKAL bruge sutterne jo. Til et eller andet meget vigtigt... He He.

Øv. smileyerne vil ikke sættes ind...

Anmeld

20. december 2008

Nadi

Nårh hvor sødt, altså at hun lod sig rive med af stemningen Men jeg tror også kun der vil gå en lille uges tid, så tænker Freja ikke mere på sutterne.

Held og lykke

Anmeld

20. december 2008

ivfmarie

Åhhhr.. det var bare så synd for hende.. , men hun var tapper, og kom i gennem natten uden sut. I nat har hun sovet ved Farmor, og jeg er meget spændt på at høre hvordan det er gået...

Hun var faktisk lidt sjov, hende Freja. Det endte med at hun kom ind i vores seng, og fik lov til at sidde og se lidt tv (Sex and the City - hun er jo en rigtig pige ) 1½ afsnit, hvor hun kommentere alt hvad der skete: "Mor, se der, den rødhårede dame er sur fordi babyen græder" "Hun damen der har nye sko" osv osv.. JOw jow - vi har en ny S.A.T.C.-fan ...

Go weekend

Anmeld

20. december 2008

Siber

hvor er Freja dygtig!

Alma afleverede sine sutter til Julemanden i sommerferien (dvc vi sendte dem med posten) hun ønskede sig et løbehjul, og det fik hun.
1. nat græd hun som pisket, og 2. nat var ok 3. nat ingen ting. Men men hun kan nu stadigvæk sige at hun savner sine sutter! Vi havde hellere ikke gemt nogen, og hun har aldrig lånt Johanns sutter

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.