Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malthesmoar skriver: Har sendt lidt hurtige billeder til din mail adr Mvh
Har sendt lidt hurtige billeder til din mail adr
Mvh
mange tak
har set dem, det var desværre ikke lige dem jeg søgte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
www.personligebamser.dk
Malthesmoar skriver: Der oz denne: http://www.personligebamser.dk/jul?catalogue_selected=210214_23154#210214
Der oz denne: http://www.personligebamser.dk/jul?catalogue_selected=210214_23154#210214
heller ik den
den jeg har er lyserød
Har du stadige de der elefanter ? og hvad er prisen for sådan en med navn og alt det
SjeBets skriver: Har du stadige de der elefanter ? og hvad er prisen for sådan en med navn og alt det
Drenge el pige?
Har kun lyserød i Bamse & elefant tilbage,
men har disse skønne hunde i dreng(og pige også)
Uh har en nevø på 16 mdr og en niece på 4 mdr, ogvi skal snart til navngivnings fest, det var lidt dertil jeg tænke ...
Og de måtte gerne være ens undtagen farven altså
SjeBets skriver: Uh har en nevø på 16 mdr og en niece på 4 mdr, ogvi skal snart til navngivnings fest, det var lidt dertil jeg tænke ... Og de måtte gerne være ens undtagen farven altså
Ok, jamen har da en af hver af hundene hvis det var noget?
Er du på Trendsales?
Malthesmoar skriver: Ok, jamen har da en af hver af hundene hvis det var noget? Er du på Trendsales? Mvh
Tror jeg har en konto derinde ... måske .. har haft en gang for nogle år siden ... kigger lige om jegkan huske den
SjeBets skriver: Tror jeg har en konto derinde ... måske .. har haft en gang for nogle år siden ... kigger lige om jegkan huske den
Ok, du ka få hundene til 200,- incl porto(dvs 2stk med navn & dato)
Malthesmoar skriver: Ok, du ka få hundene til 200,- incl porto(dvs 2stk med navn & dato)
fandt min konto derinde ... hvad gør man så ... altså jge har ikke trendsales handler anden en gang ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128