Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
musse1 skriver: har du flere af de blå bamser tilbage? har du evt nogle bamser hvor man kan få skrivet navn+fødselsdag på den ene fod og vagt + lægde på den anden ? eller noget i den stil ?
har du flere af de blå bamser tilbage? har du evt nogle bamser hvor man kan få skrivet navn+fødselsdag på den ene fod og vagt + lægde på den anden ? eller noget i den stil ?
Skriv din mail adr & jeg vender tilbage efter ferien 29/8
Mvh
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cecilie1984 skriver: ja send dem til ceciliehollesen@gmail.com
ja send dem til ceciliehollesen@gmail.com
jeg vender tilbage efter ferien 29/8
Jeg vil gerne købe to blå... Men skal de være via TS? det har jeg ikk...
Baby-støv skriver: Jeg vil gerne købe to blå... Men skal de være via TS? det har jeg ikk...
Har desværre ikke blå bamser tilbage men nogle skønne Elefanter i samme stil!?
Skriv evt mail adr og jeg sender billeder når jeg er hj fra ferie 29/8
Ka godt via bank
Har desværre ikke blå bamser tilbage men nogle skønne Elefanter i samme stil!? Skriv evt mail adr og jeg sender billeder når jeg er hj fra ferie 29/8 Ka godt via bank Mvh
okay..... Sabrina.e.jensen@gmail.com
Det er du velkommen til...
Malthesmoar skriver:
jamen dem vil jeg gerne købe to a... hva bliver det i porto?
Mine bebser kommer først i næste måned. Jeg vil gerne have dato på. Men jeg kan vel betale inden også skrive dato til dig, når de er kommet..
Baby-støv skriver: jamen dem vil jeg gerne købe to a... hva bliver det i porto? Mine bebser kommer først i næste måned. Jeg vil gerne have dato på. Men jeg kan vel betale inden også skrive dato til dig, når de er kommet..
Ja det ka du tro
Skriver pb med konto oplysninger
Malthesmoar skriver: Ja det ka du tro Skriver pb med konto oplysninger Mvh
Har sendt lidt hurtige billeder til din mail adr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128