er hvad vi er igang med...
Efter i 1 - 1½ måned at have døjet med en bette knægt der ikke vil sove, gylper som en sindsyg og skriger som en sindsforvirret galning er mor her ved at give op...
Zoneterapi lader ikke til at have den ønskede effekt (men knægten nyder at få nusset tæer)... Så var gode råd dyre... Terapeuten sagde at en af tingene kunne være mælkeallergi/intolerens eller det kunne være D-dråberne...
Så satte mor her sig til at tænke, jeg lider selv af laktoseintolerens, Laura havde lidt Intolerens for et par måneder siden (der er ikke noget nu hvor hun får skummetmælk)... HMMM så tænker jeg: "kan det være mælkeallergi/intolerens???
Jeg vender det med sundhedsplejesken, til alt held for mit forsvar over gylpede knægten ALT mens hun var her... Hun sagde snak med lægen med det samme, der er ikke nogen grund til at vente...
Som sagt så gjort... Vi fik beskeden at vi kunne da godt prøve (med profylac), og hvis det virkelig hjalp så kunne vi da godt prøve at søge tilskud... Gud hjælpe mig om ikke Profylac koster
200 kr for en dut med 400 g pulver svarene til ca ½ uges MME... Havde den elendige læge bare gjort opmærksom på at der skulle tages en test af navlestrengen så havde jeg kunnet få tilskud

.
Men hvad bare skidtet virker så er jeg sådan lidt ligeglad selv om det er fandens dyrt... Ind til videre har han kun gylpet en lille smule og tror det er fordi det gik lidt forstærkt med at spise... Og han skriger næsten ikke, men han skal jo også først lige finde ud af at det ikke gør ondt at spise...
Betina
Anmeld