Mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Muhmi

Mor-til-asta-09 skriver:

Du skal gøre hvad der passer dig.. Hvis det ikke er dig at gå i mødregruppe, så skal du ikke.. så vil du slet ikke føle dig tilpas med det...

Nej det tænker jeg også lidt... For hvis man ikke har bare en lille smule lyst til det efter første gang, så får man det vel egentlig aldrig vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Muhmi

Lukasmor skriver:

det er dit valg og kun dit! jeg valgte mødregruppe fra

Ja selvfølgelig... Men vil sp ikke tænke at man da er underlig, asocial og indelukket? For det er jeg nok til en vis grad men det er jo sådan jeg er opbygget og har det bedst?

Anmeld

15. juli 2011

kamtok

Det er et TILBUD man får, og ikke noget man er tvunget til at deltage i. Du skriver bare en sms til pigerne i din MG om at du ikke føler at du har lysten og "overskuddet" til at være med i en mødregruppe, men at du håber at de må få en dejlig tid sammen. Snip snap snude så er den mødregruppe ude.. 
Det er også en god idé lige at give din SP besked om det, men det er ikke noget du SKAL gøre, så hvis du ikke har lyst til det, så lader du bare være. Og hvis hun spørger til det næste gang i ses, så siger du bare at du gav det en chance, men at det ikke var noget for dig. Slut prut

Anmeld

15. juli 2011

Mor-til-asta-09

Muhmi skriver:

Nej det tænker jeg også lidt... For hvis man ikke har bare en lille smule lyst til det efter første gang, så får man det vel egentlig aldrig vel?

Det vil jeg ikke tro, nej...

Jeg er i den fantastiske mødregruppe, vi er 6 dejlige damer Og alle med august 2009 børn, og vi ses stadig 1 gang om måneden.. Og vi ligger i alderen 25 - 40.. men kan absolut ikke mærkes

Anmeld

15. juli 2011

lukasmor

Muhmi skriver:

Ja selvfølgelig... Men vil sp ikke tænke at man da er underlig, asocial og indelukket? For det er jeg nok til en vis grad men det er jo sådan jeg er opbygget og har det bedst?

det skal hun ikke blande sig i
jeg synes ikke jeg er asocial men men jeg ønskede ikke at komme i mødregruppe og har det fint med mit valg

Anmeld

15. juli 2011

Muhmi

kamtok skriver:

Det er et TILBUD man får, og ikke noget man er tvunget til at deltage i. Du skriver bare en sms til pigerne i din MG om at du ikke føler at du har lysten og "overskuddet" til at være med i en mødregruppe, men at du håber at de må få en dejlig tid sammen. Snip snap snude så er den mødregruppe ude.. 
Det er også en god idé lige at give din SP besked om det, men det er ikke noget du SKAL gøre, så hvis du ikke har lyst til det, så lader du bare være. Og hvis hun spørger til det næste gang i ses, så siger du bare at du gav det en chance, men at det ikke var noget for dig. Slut prut

Godt råd... Tusind tak... Håber bare ikke det kommer med i hendes vudering af Silas...

Anmeld

15. juli 2011

Muhmi

Lukasmor skriver:

det skal hun ikke blande sig i
jeg synes ikke jeg er asocial men men jeg ønskede ikke at komme i mødregruppe og har det fint med mit valg

Anmeld

15. juli 2011

kamtok

Muhmi skriver:

Godt råd... Tusind tak... Håber bare ikke det kommer med i hendes vudering af Silas...

Der er RIGTIG mange der takker nej til mødregruppe, og der er også mange der føler sig "presset ud i det" og som derefter stopper fordi det ikke er noget for dem, så det er helt normalt - og hun kan ikke "vurdere" dig på det som værende noget skidt, for så er der virkelig mange der gør noget skidt. 

Du skal gøre det du føler er det rigtige og så iøvrigt blæse på din SP - husk på at hun jo også bare er et tilbud..

Anmeld

15. juli 2011

Muhmi

kamtok skriver:

Der er RIGTIG mange der takker nej til mødregruppe, og der er også mange der føler sig "presset ud i det" og som derefter stopper fordi det ikke er noget for dem, så det er helt normalt - og hun kan ikke "vurdere" dig på det som værende noget skidt, for så er der virkelig mange der gør noget skidt. 

Du skal gøre det du føler er det rigtige og så iøvrigt blæse på din SP - husk på at hun jo også bare er et tilbud..

Wow, kan man også vælge sp fra?

Det har jeg så ikke lyst til, for hun er faktisk skide sød og har også været min forlovedes skole sp, det synes jeg er lidt hyggeligt

Anmeld

15. juli 2011

kamtok

Muhmi skriver:

Wow, kan man også vælge sp fra?

Det har jeg så ikke lyst til, for hun er faktisk skide sød og har også været min forlovedes skole sp, det synes jeg er lidt hyggeligt

Ja, det kan man sagtens  
Jeg er også glad for min SP (og min MG) så ville ikke vælge nogen af dem fra, men synes det er helt ok, hvis man ikke har lyst til hverken det ene eller det andet. Fx hvis man er 3. gangs mor, så er det jo ikke sikkert at man gider at have en SP rendende og fortælle en, hvordan man skal/burde gøre..

Ja, det var da pudsigt - så er hun da vist heller ikke en helt ung dame længere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.