Mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
23 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Muhmi

Ja jeg har det så sådan at jeg altid godt har kunnet lide at være herhjemme og hygge mig bare... Min sp har sådan set "prsset" mig med i den mødregruppe jeg er kommet i... Jeg har været der én gang og jeg brød mig ikke om det, for jeg kunne ikke lade være med at sidde og tænke: "Hold kæft hvor de ammer deres børn meget" og "Hvorfor sover Silas ikke på armen af mig?" osv. osv. osv.

Så jeg gider faktisk ikke rigtig komme til de møder mere, men tror i at sp bliver sur over det?

Jeg kan jo forklare at jeg sidder mere eller mindre i 24/7 mødregruppe herinde... heheh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

B&J

Forklar hende som det er, vi kunne ikke være i mødregruppen fordi daniel var ikke lige så rolig som de andre der skulle ske noget også sad jeg for mig selv over og legede med ham mens de andre hyggede snakkede ikke sjovt, men da han var helt lille havde han det heller ikke så sjovt med en masse omkring ham for meget indformation så spændte han som en bue og skreg helt vildt, men heldig vis er det noget han er vokset fra

Anmeld

15. juli 2011

raca

jeg var også malplacert i min mødregruppe...

jeg ammede meget mere end dem og min pige var meget mere på arm.. ders børn sov spise sked og sov igen...

også var vi bare ikke på bølge længde og jeg følgte mig så forkert.. så jeg droppede det bare.. og det blande sp sig ikke i

Anmeld

15. juli 2011

raca

jeg ammede meget mere end dem og min pige var meget mere på arm.. ders børn sov spise sked og sov igen...

også var vi bare ikke på bølge længde og jeg følgte mig så forkert.. så jeg droppede det bare.. og det blande sp sig ikke i

Anmeld

15. juli 2011

Muhmi

B&J skriver:

Forklar hende som det er, vi kunne ikke være i mødregruppen fordi daniel var ikke lige så rolig som de andre der skulle ske noget også sad jeg for mig selv over og legede med ham mens de andre hyggede snakkede ikke sjovt, men da han var helt lille havde han det heller ikke så sjovt med en masse omkring ham for meget indformation så spændte han som en bue og skreg helt vildt, men heldig vis er det noget han er vokset fra

Jamen jeg tænker også lidt at jeg måske er lidt for snæversynet... Men jeg klinger bare heller ikke med de piger... De bor nemlig i samme by og kender alle sammen mere eller mindre hinanden... Føler mig lidt forladt... Også fordi, Silas vil gerne lege og pludre og sove for sig selv, mens deres børn sover på deres arme og så kan de bare sidde ned hele tiden, hvor jeg hele tiden skal putte... Jeg synes heller ikke at det er så rart at når én baby græder så begynder de alle sammen... Generalt kan jeg bare godt lide at være herhjemme og passe mig selv... Bryder mig ikke om at blive sat sammen med mennekser jeg ikke kender....

Anmeld

15. juli 2011

Muhmi

raca skriver:

Okay, hun dømte dig ikke eller noget?

Hvordan droppede du ud?

Anmeld

15. juli 2011

raca

Muhmi skriver:

Okay, hun dømte dig ikke eller noget?

Hvordan droppede du ud?

min den ælste lage sig syg 2 gange i træk.. eller ver det dem begge med skolkopper... kan ikke lige huske det.. begge gange mældte jeg afbud og 3 gang glemte de mig så.. og tja så gad jeg ski ikke rigtigt aarbejde i det mere...

Anmeld

15. juli 2011

Mor-til-asta-09

Muhmi skriver:

Ja jeg har det så sådan at jeg altid godt har kunnet lide at være herhjemme og hygge mig bare... Min sp har sådan set "prsset" mig med i den mødregruppe jeg er kommet i... Jeg har været der én gang og jeg brød mig ikke om det, for jeg kunne ikke lade være med at sidde og tænke: "Hold kæft hvor de ammer deres børn meget" og "Hvorfor sover Silas ikke på armen af mig?" osv. osv. osv.

Så jeg gider faktisk ikke rigtig komme til de møder mere, men tror i at sp bliver sur over det?

Jeg kan jo forklare at jeg sidder mere eller mindre i 24/7 mødregruppe herinde... heheh

Du skal gøre hvad der passer dig.. Hvis det ikke er dig at gå i mødregruppe, så skal du ikke.. så vil du slet ikke føle dig tilpas med det...

Anmeld

15. juli 2011

Muhmi

raca skriver:

min den ælste lage sig syg 2 gange i træk.. eller ver det dem begge med skolkopper... kan ikke lige huske det.. begge gange mældte jeg afbud og 3 gang glemte de mig så.. og tja så gad jeg ski ikke rigtigt aarbejde i det mere...

Well jeg har nok gjort det på en lidt dum måde... Skulle have været til møde i den her uge.. Men tog ikke kontak, de har heller ikke kontaktet mig... Men det siger jo også lidt om at jeg ikke er savnet

Anmeld

15. juli 2011

lukasmor

Muhmi skriver:

det er dit valg og kun dit! jeg valgte mødregruppe fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.