ÆL-tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej piger..Nu er det 3. Månede vi prøver lykken, og jeg besluttede mig for, da jeg havde mens sidst, at jeg ville prøve at bruge ÆL-tests denne månede.Min sidste mens startede 3. Juli og jeg startede med at teste for ÆL i tirsdags d. 12. Jeg testet hver aften kl 18, men alle fire jeg har taget indtil nu , har været 100% negative - har ikke engang ku ane hvor den anden streg ville komme frem.Mit spørgsmål er så, hvor lang tid før jeres ÆL begynde den anden streg at komme frem og blive tydligere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

LotteN

Jeg er ikke sikker på dette, men tror nok det der en god ing at teste om morgenen, din morgenurin, lige som med graviditetstest...

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har læst, at man ikke må bruge morgenurin, da den er for koncentreret, og testen derfor ikke kan måle det den skal?

Anmeld

16. juli 2011

Nessie

Jeg tester nu altid om morgenen.

Din ÆL er nok ikke kommet endnu. Det kommer jo lidt an på, hvor lang din cyklus er.
Min er f.eks. på 28 dage, og ÆL ligger typisk omkring 13. - 14.dagen, men det kan scinge, har prøvet at den først kom på 20. dagen

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Okay, men det er altså helt normalt at det kun er teststre gen der fremkommer?? Min cyklus er på ca 28-29 da ge..  Det har den i hvertfalde været de sidste par gan ge. (stoppede på p-piller 5. maj)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.