kejsersnit eller fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.951 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Hej piger ..

Já. Nu nærmer min fødsel sig hastigt. Men den lille bandit derinde har ikke vendt sig med hovedet nedad eller vil vendes da det er blevet forsøgt. Og derfor er jeg sat til planlagt kejsersnit

.. men men? der er jo også sæd fødsel?! den mulighed kan jeg også vælge, men så kan jeg riskikere ende ud i akut kejsersnit & det ville bestemt ikke være helt rart!! Men jeg er 37+2 mener i at den lille kan nå vende sig med hovedet nedad? for håber meget på hun gør det inden d. 27 Juli.. ellers blir hun taget via planlagt kejsersnit.. ellers kunne jeg også vælge fødsel og lade tiden gå ud og aflyse kejsersnit.. ?? hvad er jeres råd ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

svanen73

Hmmm...er du førstegangsfødende? Er du det, vil jeg råde dig til kejsersnittet.

En sædefødsel tror jeg er en hård omgang og har man ik født før og dermed ingen ide har om hvordan en fødsel kan foregå...tror jeg det blir en hård omgang at komme igennem.

Anmeld

15. juli 2011

mor-til-en-dejlig-baby

svanen73 skriver:

En sædefødsel tror jeg er en hård omgang og har man ik født før og dermed ingen ide har om hvordan en fødsel kan foregå...tror jeg det blir en hård omgang at komme igennem.

det er min første fødsel .. men hvad gør at sædefødslen er mere kompliceret end alm?

Anmeld

15. juli 2011

Nadia&Daniel

svanen73 skriver:

Har jeg også hørt... Jeg fik også PK - pga hun lå med bagdelen godt i nede i min bæknet og hun ikke kunne vendes.. Jeg måtte ikke selv vælge - jeg skulle have kejsersnit..

Anmeld

15. juli 2011

Chamomile

10 dage over termin, blev det opdaget af Celina lå i sædestilling. På Næstved sygehus får man ikke selv muligheden for at føde selv så, men får kejsersnit. Det ville jeg også selv have valgt, da der i min familie er dårlige erfarringer med sædefødsler, så det ville jeg ikke turde.

Anmeld

15. juli 2011

svanen73

den-lykkeligste skriver:

det er min første fødsel .. men hvad gør at sædefødslen er mere kompliceret end alm?

Jeg skal bestemt ik gøre mig klog...bare hvad jeg selv ville gøre hvis det var mig.

Men har fundet dette https://www.baby.dk/videnom/5p479/foedsel-forkert-fosterstilling.aspx

Anmeld

15. juli 2011

mor-til-en-dejlig-baby

svanen73 skriver:

Jeg skal bestemt ik gøre mig klog...bare hvad jeg selv ville gøre hvis det var mig.

Men har fundet dette https://www.baby.dk/videnom/5p479/foedsel-forkert-fosterstilling.aspx

den viser ingen link.

Anmeld

15. juli 2011

CamillaValby

Personligt ville jeg vælge kejsersnit. Pt. ligger min med numsen ned, og hun kan nå at vende sig flere gange.

Selvom at jeg ikke vil have kejsersnit, har jeg gjort op med mig selv at hvis jeg står i din situation så bliver det et kejsersnit.

Anmeld

15. juli 2011

Victoriasmor88

Jeg har deltaget i 2 sædefødsler på Svendborg sygehus, begge førstegangsfødende og de gik rigtig fint.  De måtte selv vælge om de ville have det ene eller det andet, men lægerne sagde begge gange at en almindelig fødsel sagtens kunne lade sig gøre, og blev der problemer undervejs, så kunne det hurtigt blive et kejsersnit. Tror bare man skal føle efter inde i sig selv. 

Anmeld

15. juli 2011

svanen73

den-lykkeligste skriver:

den viser ingen link.

Underligt...viser link på min, men er ik aktivt.

Det er herinde fra...tryk på "artikler" heroppe, så "fødsel" ude i højre side og så "komplikatioener under fødsel" og så kan du læse om "forkert fosterstilling".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.