Hvad skal I spise i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

heisamig

Vi skal have mørbrad med vindruer i sovs (ja, det lyder måske specielt... men det smager HIMMELSK...!!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Noahmor

Vi er inviteret ud til venner, så idag står den på min favoritmad: Gratis mad lavet af andre. MUMS. 

Anmeld

15. juli 2011

Rosa

Laks med kartofler... Og noget grønt, hvis jeg kan finde noget... 

Anmeld

15. juli 2011

Sabrina2014

Jeg ved det ikke... :-S

Anmeld

15. juli 2011

sne190810

MaybeBaby skriver:

Når jeg ikke længere er gravid og får halsbrand ved bare at læse hvad I skal have, så er jeg SÅ frisk på middag ved dig!  Nej, hvor lyder det lækkert!

Hahah .. Du skal være så hjerteligt velkommen!

Jeg laver den lækreste chilli con carne! helt fra bunden, og med alle lækre friske ingredienser, simre i nogle timer inden den serveres.

Havde jeg kunne lave en smiley der sagde "haps haps" så havde jeg gjort det

Anmeld

15. juli 2011

sne190810

Dot D skriver:

Det lyder sørme hyggeligt... Vil gerne se billeder MED sombreoer på Eeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker mexicansk... men med en arm i slynge bliver det vist ikke i dag....Og dog, kunne jo invitere familien på mexikansk restaurant

Jaa, mexicansk er også bare så dejligt lækkert. Og ufatteligt nemt at lave!

Åh ja, det var en løsning .. Mexicanske restauranter plejer nu heller ikke at være dyre igen syntes jeg. I hvert fald ikke her i KBH.

Der ligger en skide god en på Frederiksberg Allé .. Mmmh!

Anmeld

15. juli 2011

Fenja09

Vi får venner på besøg og tror jeg laver gammeldaws oksesteg, hvis ikke det bliver det ender det nok med at vi tager ind til byen og spiser spareribs

Anmeld

15. juli 2011

RiUL

Jeg skal ha nudler, er alene hjemme hele weekenden, og gider ikke stå og lave mad til mig selv  

Anmeld

15. juli 2011

MinNoah

Biksemad

Vi fik wienerschnitzler m. braskartofler igår, og der var en del tilbage, så tilfører lidt skinke og ærter så er der biksemad

Anmeld

15. juli 2011

rsmor

Mørbradgryde med ris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.