Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal IKKE selv lave mad i dag, JUHHHUUUUAAA
Vi skal ud til nogle venner og spise, det er dælme dejligt..
GOD WEEKEND ALLE SAMMEN
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Koldskål Homemade.. Med kirsebær, måske ..
Mine forældre kommer og spiser så har besluttet at vi skal have den helt store mexicaner night på Nørrebro.
Chili con carne med brune ris, tortillas chips med hjemmelavet guacomole og brød. Og som prikken over i'et, kunnejeg ikke dy mig da jeg nede i Netto så de havde Corona-øller stående .. Man er vel lidt nørdet, haha
Det er lige før vi skulle spise med sombreros på
patella skriver: Vi skal ha det her, efter forslag herindefra http://dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=30466
Vi skal ha det her, efter forslag herindefra
http://dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=30466
Det prøvede vi igår! Smager rigtig godt!
Idag bliver det nok bare kortelletter med ris, grøntsager og hvidløgsdressing
Resterne af min pizza fra pizzamanden
Spaghetti Bolognese med masser af revet ost ovenpå - en af mine graviditets-cravings!
sne190810 skriver: Mine forældre kommer og spiser så har besluttet at vi skal have den helt store mexicaner night på Nørrebro. Chili con carne med brune ris, tortillas chips med hjemmelavet guacomole og brød. Og som prikken over i'et, kunnejeg ikke dy mig da jeg nede i Netto så de havde Corona-øller stående .. Man er vel lidt nørdet, haha Det er lige før vi skulle spise med sombreros på
Det lyder sørme hyggeligt... Vil gerne se billeder MED sombreoer på Eeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker mexicansk... men med en arm i slynge bliver det vist ikke i dag....Og dog, kunne jo invitere familien på mexikansk restaurant
Når jeg ikke længere er gravid og får halsbrand ved bare at læse hvad I skal have, så er jeg SÅ frisk på middag ved dig! Nej, hvor lyder det lækkert!
kogt skinke, hjemmeavlede aspargeskartofler, grøntsager/salat, og sovs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128