Er i tvivl om det er slimproppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

sne190810

Sabina skriver:

Jeg har ligget ned hele morgen og formiddagen .  Bortset fra de 1000 gange jeg har været ude og tisse  hehe ..

Men skal ihvertfald nok lave en opdatering, hvis der sker noget  Det ville være så vidunderligt ..

Jeg krydser mine fingre, og sender en masse ve-støv afsted til dig!

Spændende!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

bobbles

Sabina skriver:

Nej jeg har desværre ikke ondt . Andet end i hovedet  Men det er jo den forkerte ende .. Jeg for nogle kramper i maven/underlivet engang imellem . Men når jeg mærker på min mave, er den stadig blød. Altså den er ikke hård som når jeg for plukkeveer ..

hmm ja men tror bare du må vente at se tiden an, man er ihvertfald ikke i tvivl når veerne først kommer

Anmeld

15. juli 2011

Sabina

sne190810 skriver:

Jeg krydser mine fingre, og sender en masse ve-støv afsted til dig!

Spændende!!

Mange taak

Anmeld

15. juli 2011

Sabina

Frøken Christiansen skriver:

hmm ja men tror bare du må vente at se tiden an, man er ihvertfald ikke i tvivl når veerne først kommer

Nej det siger i alle jo
Men glæder mig til at jeg for ondt (Lyder simpelthen så underligt, men nok klart især når man er gået 12 dage over )

Anmeld

15. juli 2011

bobbles

Sabina skriver:

Nej det siger i alle jo
Men glæder mig til at jeg for ondt (Lyder simpelthen så underligt, men nok klart især når man er gået 12 dage over )

nej det lyder ikke dumt, kan godt følge dig at når man er gået så meget over tiden så har man bare lyst til at veerne kommer med kæmpe kraft så man kan få det lille vidunder ud, kan følge dig alt for godt

Anmeld

15. juli 2011

heisamig

Spændende spændende... Sådan en oplevelse havde jeg også d. 12. om aftenen og den 13. om morgenen - tror helt sikkert også, at det var slimproppen.... For søren jeg håber snart der sker noget for dig

Anmeld

15. juli 2011

cecilie1984

Sabina skriver:

Hej piger ..

Hvis i er lidt sarte skal i nok ikke læse dette

Nu har jeg aldrig rigtig fået afvide, hvordan det ser ud når slimproppen er gået.
Var ude og tisse lidt tidligere. Og da jeg skulle tørre mig, var det en ren glidebane (med slim eller udflåed) (staves) Synes nu mest det lignede slim. Det var helt gennemsigtigt, og der var ihvertfald nok af det. Synes bare jeg kunne blive ved at tørre mig ..

Nogen som eventuelt kan hjælpe mig her  Tak for forhånd ..

Rigtig god weekend de' damer

Jeg er næsten 100% sikker på at det ER din slimprop der er gået.

Min gik tidligt om morgenen og fik tegnblødning oveni også og ca 20 timer senere havde jeg født.

så jeg tør godt sige held og lykke med fødslen.

kan også se du er gået noget over tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.