Er i tvivl om det er slimproppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Sabina

Hej piger ..

Hvis i er lidt sarte skal i nok ikke læse dette

Nu har jeg aldrig rigtig fået afvide, hvordan det ser ud når slimproppen er gået.
Var ude og tisse lidt tidligere. Og da jeg skulle tørre mig, var det en ren glidebane (med slim eller udflåed) (staves) Synes nu mest det lignede slim. Det var helt gennemsigtigt, og der var ihvertfald nok af det. Synes bare jeg kunne blive ved at tørre mig ..

Nogen som eventuelt kan hjælpe mig her  Tak for forhånd ..

Rigtig god weekend de' damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

sne190810

Sådan var det også for mig onsdag eftermiddag for snart et år siden. Senere omkring midnat, begyndte jeg at få småveer. Næste formiddag tog det til, og omkring en 17.20 torsdag eftermiddag lå jeg med min dejlige datter i armenen

Held og lykke!

Anmeld

15. juli 2011

malo

Det kunne godt lyde som om der er ved at ske noget. Måske vælger lillemanden at komme af sig selv :-)

Ved min første fødsel opdagede jeg ikke at slimproppen var gået. Men ved min anden fødsel gik den med et plop, og der var jeg ikke i tvivl!

Held og lykke :-)

Anmeld

15. juli 2011

Happiness

Ihhhh håber det er et tegn på en snarlig fødsel!

for at du snart ligger med veer!!

Anmeld

15. juli 2011

bobbles

Sabina skriver:

Hej piger ..

Hvis i er lidt sarte skal i nok ikke læse dette

Nu har jeg aldrig rigtig fået afvide, hvordan det ser ud når slimproppen er gået.
Var ude og tisse lidt tidligere. Og da jeg skulle tørre mig, var det en ren glidebane (med slim eller udflåed) (staves) Synes nu mest det lignede slim. Det var helt gennemsigtigt, og der var ihvertfald nok af det. Synes bare jeg kunne blive ved at tørre mig ..

Nogen som eventuelt kan hjælpe mig her  Tak for forhånd ..

Rigtig god weekend de' damer

det kunne godt være slim proppen har du ondt?

Anmeld

15. juli 2011

Sabina

Frøken Christiansen skriver:

det kunne godt være slim proppen har du ondt?

Nej jeg har desværre ikke ondt . Andet end i hovedet  Men det er jo den forkerte ende .. Jeg for nogle kramper i maven/underlivet engang imellem . Men når jeg mærker på min mave, er den stadig blød. Altså den er ikke hård som når jeg for plukkeveer ..

Anmeld

15. juli 2011

sne190810

Sabina skriver:

Nej jeg har desværre ikke ondt . Andet end i hovedet  Men det er jo den forkerte ende .. Jeg for nogle kramper i maven/underlivet engang imellem . Men når jeg mærker på min mave, er den stadig blød. Altså den er ikke hård som når jeg for plukkeveer ..

Det behøves den heller ikke at være til at starte med

Men det tyder nu på der er begyndt så småt at komme gang i systemet ..

Anmeld

15. juli 2011

Sabina

sne190810 skriver:

Det behøves den heller ikke at være til at starte med

Men det tyder nu på der er begyndt så småt at komme gang i systemet ..

det kunne da være noget så vidunderligt, hvis lille manden valgte at komme af sig selv

Uhh nu bliver jeg helt vild, i håb om at han måske kommer før søndag ..

Anmeld

15. juli 2011

sne190810

Sabina skriver:

det kunne da være noget så vidunderligt, hvis lille manden valgte at komme af sig selv

Uhh nu bliver jeg helt vild, i håb om at han måske kommer før søndag ..

Altså, uden at sætte nogle forhåbninger igang, kunne det altså snildt tyde på det.

Jeg ville lægge mig ned og sove lidt , hvile mig. For hvis der nu sker noget, så er det lækkert at være helt frisk og fuld af power

Anmeld

15. juli 2011

Sabina

sne190810 skriver:

Altså, uden at sætte nogle forhåbninger igang, kunne det altså snildt tyde på det.

Jeg ville lægge mig ned og sove lidt , hvile mig. For hvis der nu sker noget, så er det lækkert at være helt frisk og fuld af power

Jeg har ligget ned hele morgen og formiddagen .  Bortset fra de 1000 gange jeg har været ude og tisse  hehe ..

Men skal ihvertfald nok lave en opdatering, hvis der sker noget  Det ville være så vidunderligt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.