Feberbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. december 2008

linemus

Øv, Nanna fik feber i aftes og måtte blive hjemme i dag. Dog kunne jeg slet ikke mærke noget sygt ved hendes adfærd, bare en varmere krop. Så kom Signe også hjem med feber Selvfølgelig er det synd for dem, men det kommer bare SÅ ubelejliget. JEG HAR IKKE TID Dagplejen har ikke noget imod at få dem imorgen, hvis de ikke er mærket af feberen, men hvilken mor sender sine syge børn i dp? Jeg har aflyst mit vejledermøde (det sidste inden aflevering), men skal jo stadig have lavet en masse, og i dag fik jeg lavet næsten nul og niks, så jeg er fristet af dp'ens tilbud. Øv øv øv øv øv, hvor er det træls at være mor herhjemme pt. for jeg kan ikke engang være det 50%. Hver weekend er børnene blevet passet af enten bedstemor eller mormor - dog herhjemme, men Sebastian er begyndt at sende hundeøjne efter mig, når jeg endnu engang går ovenpå til mit "skolearbejde" efter morgenmaden. Glæder mig så ubeskriveligt meget til at printe d.2. januar og aflevere d. 7. januar og så tilsidst eksamen 29. januar. Så begynder mit nye liv forhåbentligt.

Line - der lige skulle af med lidt rodet brok og selvmedlidenhed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2008

Rasmine

Hvad med din "bedre" halvdel, kunne han ikke tage dem?

Anmeld

18. december 2008

linemus

Han arbejder om natten og er først i seng omkring 6-7 stykker, så det er slet ikke forsvarligt, hvis han skulle passe dem, synes jeg. Han ville bare falde i søvn

Anmeld

18. december 2008

Lise

Øv, hvor er det hele træls!!! Ville ønske jeg kunne hjælpe dig bare en lille smule...

Hvis dp-mor ikke har noget imod det, og tøserne ikke pyller, så send dem da afsted... man kan da sagtens have feber uden at være skidt... så kan hun jo ringe efter dig, hvis de får det skidt - men hvis de spiser/drikker og leger, så gør det vel ikke alverden at de har lidt feber. Afsted med dem, så du kan få lidt ro..

Det ville jeg gør.

Anmeld

18. december 2008

ivfmarie

Æv hvor er det trælst for dig, line... Hvis dp vil have dem selvom de har lidt feber, så ville jeg sgu sende dem af sted fluks!! Og det syns jeg bestemt også at du skal gøre...
Line, du behøver altså ikke have det skidt over at du ikke er så meget sammen med ungerne...det er jo bare en brøkdel af et heeelt langt liv at du er lidt fraværende. Når du er på den anden side af projektet er der jo stadig maaaaange år tilbage til at give ungerne 120% opmærksomhed.
Og ungerne kommer over det - prøv at tænke på de børn der kun ser deres mor hver 14. dag.. Dine unger ser i det mindste dig hver dag!

Hvad kan jeg sige... Du gør det godt nok! Basta!!

Og hvis du mangler pasning på søndag så siger du bare pip - og så kommer vi fluks og snupper ungerne... Jeg mener det!!

Marie -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.