Operationen er overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Kamulla

så ahr jeg fået fjernet forbindingen, og de er bare SÅ flotte!! frygtede grimme bryster med store grimme sting, men nej hvor er det flot.. er SÅ glad.. og så dagens nyhed er at jeg ikke skal have fjernet sting, da det forsvinder af sig selv.. HAPPY er jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

SussieThyssen

Ihh hvor er det spændende søde ven.

Jeg håber at du hurtigt kommer over det og får et flot resultat

Forsigtigt kram herfra

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. juli 2011

Wimmie

Ja så skete det endelig i onsdags at jeg fik min brystreducerende/brystløft operation

lovede en opdate... er gået fra en H/I skål til en flot C skål... ahr fået fjernet 180g fra det ene bryst og 203g fra det andet.. har ikke set resultatet endnuda jeg er godt pakket ind... smerterne er der, og min ryg er træt da jeg ligger på ryggen hele tiden...

Godt at det gik godt - trods alt

Jeg fik lavet samme operation for 3 år siden og jeg husker stadig tydeligt hvor ondt det lige efter. Heldigvis slap jeg for dræn og jeg fik kun ét svimmelhedsanfald med dertilhørende blackout og opkastning

Derefter gik det heldigvis hurtigt fra smerter til ømhed og i dag er jeg ubeskriveligt glad for at jeg gjorde det. Bare glæd dig ting som at kunne købe BH'er i normale butikker ( også H&M), at kunne putte en alm. sports-BH på og ligefrem dyrke motion uden at det gør ondt og at kunne passe bluser, kjoler og især skjorter - jeg gik 2 tøjstørrelser ned i bluser, skjorter, kjoler fordi størrelsen af mine bryster tidligere havde gjort at de førhen ikke passede til resten af mig

Så glæd dig til at det værste er overstået - selvom det kan føles om nogle lange uger; især hele møllen med plastre og sports-BH - og dét at man kun kan sove på ryggen i starten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.