Ja så skete det endelig i onsdags at jeg fik min brystreducerende/brystløft operation
skulle møde op kl 12, og så var der nogle laaange timer foran mig.. for kom først på OP bordet kl 16..
jeg husker SLET ikke at jeg er blevet vækket fra nakosen eller at have snakket med nogen.. men min søster siger jeg snakkede som et vandfald.. både om barndommen osv... var godt dopet haha... 
nå kom ud fra OP kl 21.30, så det var en lang OP... de siger det gik godt, dog havde de problemer med blødninger så havde dræn i hvert bryst.. dagen efter skulle jeg hjem (igår) og da jeg skulle op og have tøj på blev jeg grebet af en ULIDELIG smerte i venstre bryst.. der hvor drænet sad.. blev svimmel, dårlig og svedte så meget at jeg trode at blodet løb ned af mig... så de beholdte mig endnu en dag pga mine smerter, da de ikke tude pille de dræn ud endnu...
dagen igår var den værste dag... jeg havde meget ondt efter den tur med tøjet, og så fik jeg ellers kvalme og kastede op hele tiden.. skal lige sige det ikke er sjovt når du har fået skået patterne op 
eller 6. opkastning kom nakose lægen ind go lagde et drop med saltvand , noget smertestillende og noget der skulle tage kvalmen.. efter et par timer kunne jeg endelig spise.. og idag fik jeg taget mine dræn ud (AAVVVVVVVVVV siger jeg bare) og er kommet hjem... lige nu ligger jeg på sodafen mens jeg har bestukket min søn med tegnefilm og vingummibamser inden veninden kommer og tager sig af ham...
lovede en opdate... er gået fra en H/I skål til en flot C skål... ahr fået fjernet 180g fra det ene bryst og 203g fra det andet.. har ikke set resultatet endnuda jeg er godt pakket ind... smerterne er der, og min ryg er træt da jeg ligger på ryggen hele tiden...
Anmeld