Operationen er overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.296 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Kamulla

Ja så skete det endelig i onsdags at jeg fik min brystreducerende/brystløft operation

skulle møde op kl 12, og så var der nogle laaange timer foran mig.. for kom først på OP bordet kl 16..

jeg husker SLET ikke at jeg er blevet vækket fra nakosen eller at have snakket med nogen.. men min søster siger jeg snakkede som et vandfald.. både om barndommen osv... var godt dopet haha... 

nå kom ud fra OP kl 21.30, så det var en lang OP... de siger det gik godt, dog havde de problemer med blødninger så havde dræn i hvert bryst.. dagen efter skulle jeg hjem (igår) og da jeg skulle op og have tøj på blev jeg grebet af en ULIDELIG smerte i venstre bryst.. der hvor drænet sad.. blev svimmel, dårlig og svedte så meget at jeg trode at blodet løb ned af mig... så de beholdte mig endnu en dag pga mine smerter, da de ikke tude pille de dræn ud endnu...

dagen igår var den værste dag... jeg havde meget ondt efter den tur med tøjet, og så fik jeg ellers kvalme og kastede op hele tiden.. skal lige sige det ikke er sjovt når du har fået skået patterne op  eller 6. opkastning kom nakose lægen ind go lagde et drop med saltvand , noget smertestillende og noget der skulle tage kvalmen.. efter et par timer kunne jeg endelig spise.. og idag fik jeg taget mine dræn ud (AAVVVVVVVVVV siger jeg bare) og er kommet hjem... lige nu ligger jeg på sodafen mens jeg har bestukket min søn med tegnefilm og vingummibamser inden veninden kommer og tager sig af ham...

lovede en opdate... er gået fra en H/I skål til en flot C skål... ahr fået fjernet 180g fra det ene bryst og 203g fra det andet.. har ikke set resultatet endnuda jeg er godt pakket ind... smerterne er der, og min ryg er træt da jeg ligger på ryggen hele tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Jonatansmor

Camillas-Copenhagen.com skriver:

Ja så skete det endelig i onsdags at jeg fik min brystreducerende/brystløft operation

skulle møde op kl 12, og så var der nogle laaange timer foran mig.. for kom først på OP bordet kl 16..

jeg husker SLET ikke at jeg er blevet vækket fra nakosen eller at have snakket med nogen.. men min søster siger jeg snakkede som et vandfald.. både om barndommen osv... var godt dopet haha... 

nå kom ud fra OP kl 21.30, så det var en lang OP... de siger det gik godt, dog havde de problemer med blødninger så havde dræn i hvert bryst.. dagen efter skulle jeg hjem (igår) og da jeg skulle op og have tøj på blev jeg grebet af en ULIDELIG smerte i venstre bryst.. der hvor drænet sad.. blev svimmel, dårlig og svedte så meget at jeg trode at blodet løb ned af mig... så de beholdte mig endnu en dag pga mine smerter, da de ikke tude pille de dræn ud endnu...

dagen igår var den værste dag... jeg havde meget ondt efter den tur med tøjet, og så fik jeg ellers kvalme og kastede op hele tiden.. skal lige sige det ikke er sjovt når du har fået skået patterne op  eller 6. opkastning kom nakose lægen ind go lagde et drop med saltvand , noget smertestillende og noget der skulle tage kvalmen.. efter et par timer kunne jeg endelig spise.. og idag fik jeg taget mine dræn ud (AAVVVVVVVVVV siger jeg bare) og er kommet hjem... lige nu ligger jeg på sodafen mens jeg har bestukket min søn med tegnefilm og vingummibamser inden veninden kommer og tager sig af ham...

lovede en opdate... er gået fra en H/I skål til en flot C skål... ahr fået fjernet 180g fra det ene bryst og 203g fra det andet.. har ikke set resultatet endnuda jeg er godt pakket ind... smerterne er der, og min ryg er træt da jeg ligger på ryggen hele tiden...

Av for helvede siger jeg bare... Du er da for sej!

Ja, aner ikke hvad jeg skal sige til dig, men fik da lige minder tilbage fra sidst jeg var på OP hvor jeg også storpludrede om løst og fast til alle dem der ville høre (Rettere: Var i nærheden) tror kæresten synes jeg var en kende pinlig. Det noget stærkt noget det narkose noget

Du får en godt du har veninden til at tage sig lidt af drengen mens du er krigsskadet

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

Sikke en omgang. Håber at du heler hurtigt, og kommer ovenpå igen.

Spændende at høre hvad du synes om resutatet, når du engang får lov at se

Anmeld

15. juli 2011

Loa

Godt at høre det er vel overstået.....

Er sikker på du bliver rigtig glad for resultatet i sidste ende....

Anmeld

15. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Er glad for at høre det hele er gået godt.

Sad og tænkte på din i går da jeg håbet du snart lavede en update

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

15. juli 2011

Kamulla

tak tøser.. det jeg kan se indtil nu er dette.. hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juli 2011

Muffin_girl

Jeg ville bare sige  Og ønske dig held og lykke fremover.. 

Vil da meget gerne høre om resultatet ... Da jeg selv overvejer det

Anmeld

15. juli 2011

Kamulla

AalborgPigen skriver:

Jeg ville bare sige  Og ønske dig held og lykke fremover.. 

Vil da meget gerne høre om resultatet ... Da jeg selv overvejer det

som sagt er der eneste resultat jeg har set endnu er det jeg har postet billeder af liger over dit svar.. regner ikke med de er for kønne på mandag når alt bandagen fjernes... men skal nok opdatere løbende

Anmeld

15. juli 2011

Muffin_girl

Camillas-Copenhagen.com skriver:

som sagt er der eneste resultat jeg har set endnu er det jeg har postet billeder af liger over dit svar.. regner ikke med de er for kønne på mandag når alt bandagen fjernes... men skal nok opdatere løbende

Nej kan ikke forestille mig det er så rart  

Vil jeg "glæde" mig til at høre om 

Anmeld

16. juli 2011

Mette.

Jeg har sådan tænkt på de sidste par dage hvordan det var gået, så godt du kom med en update.

det lyder som en hård omgang, men godt det er overstået, og forhåbentligt bliver bedre og bedre fremadrettet.  Og sikke godt du har en veninde der vil hjælpe med din søn, jeg kan forestille mig det er svært at stå med det hele selv når man har helt vildt ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.