Beregne termin??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

lycly

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt det er bare fordi de andre gange har jeg kunne teste positiv 4 dage før eller på dagen for udebleven mens

Jeg er bare ivrig for at udregne den korrekte termin, da jeg har to SA bag mig og gerne vil have en tryghedsscanning denne gang

Det kan jeg godt forstå . Men gå til lægen, udregner han/hun din termin . Du kan alligevel sjældent regne dig frem til din termin, da den ofte bliver ændret efter scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Luna F. skriver:

Det kan jeg godt forstå . Men gå til lægen, udregner han/hun din termin . Du kan alligevel sjældent regne dig frem til din termin, da den ofte bliver ændret efter scanning

Ja, må nok bare væbne mig med tålmodighed og vente til lægen kommer tilbage fra ferie

Bare svært at vente, kender I det

Anmeld

15. juli 2011

lycly

Anonym skriver:

Ja, må nok bare væbne mig med tålmodighed og vente til lægen kommer tilbage fra ferie

Arj det da også typisk lægen lige er på ferie nu Der er ikke noget værre end ventetid når man er gravid !

Anmeld

15. juli 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Det er ikke en anden læge du kan gå til? For er du 7+(noget) så skal du snart havde taget blodprøver til din NF scannings udregning.

Anmeld

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Det er ikke en anden læge du kan gå til? For er du 7+(noget) så skal du snart havde taget blodprøver til din NF scannings udregning.

Jo de har nok en reservelæge kan bare bedst lide at gå til egen læge, men må nok hellere lige ringe og høre ad

Anmeld

15. juli 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Jo de har nok en reservelæge kan bare bedst lide at gå til egen læge, men må nok hellere lige ringe og høre ad

Det du skal er bare, at tage derind, h*n mærker dig på maven, i snakker og du siger, at du ikke aner hvor langt du er forbi det og det, så sende h*n en henvisning til sygehuset og de kalder dig ind til en terminscanning. Når den er overstået, kan du så se om du kan vente til din læge kommer hjem eller om du skal ned til reserve lægen igen til 1. lægeundersøgelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.