modesty skriver:
Ja, det kan man sige om alle ting. Og det synes jeg virkelig også man skal. Så længe det ikke skader nogen, så længe man ikke tvinger folk til at gøre noget de ikke har lyst til, så synes jeg det er en underlig ting at dømme og sige føj for helvede hvor er ham og hende klam og ulækker og forkert og mærkelig. Det er dét der gør at ballet-drenge og piger med kort hår bliver mobbet i skolen, og at bøsser og muslimske kvinder med tørklæder o.s.v. o.s.v. bliver marginaliseret. Jeg kan ikke se hvad det skal gøre godt for.
Thumbs up!. Hører med til den "gruppe", som ikke kan se noget galt i det, hvis alle parter er med til det frivilligt.
Det betyder dog ikke at jeg synes at graviditetssex er "lækkert", og ja jeg synes måske inderst inde at det er lidt underligt... Men man kan altså ikke gøre for, at man har en fetish! Jeg har en anden fetish, som jeg vil skyde på, at de fleste herinde synes er klamt, perverst og meget meget mærkeligt (og nej det er ikke tisse-bæ sex
)
Så jeg er da meget glad for at der er sider, hvor jeg kan i fred og ro (og uden at støde nogen) kan få dækket den lyst, ved at besøge en hjemmeside. Man kan jo evt. bare gå væk fra siden, hvis støder på noget man ikke synes om?
Anmeld