chok chok....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. december 2008

Lene76

Det der bare ik må ske er sket idag...... Mille min datter på 4 er gået hjem fra børnehaven helt alene uden nogen voksende har set det.
Hun ska over en stor vej med masser af trafik og på det tidspunkt hun kom hjem var trfiken nok det vildeste tidspunkt. Jeg har heldigvis en super dejlige kollega som nok har redet min datters liv da hun var ved at gå over for rødt kom hun heldigvis forbi og kalde hende ind til sig igen..... ( pyh nu tuder jeg igen...... ) Kan slet ik holde tanken ud om hva der vil ha været sket hvis ik min kollega var der.

Måtte bare lige fortælle det......

Knus fra Lene som trænger til et STORT KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2008

linemus

PUHA, LENE! Jeg har helt gåsehud og knugen i maven ved tanken om din lille Mille. Det er så uhyggeligt, og det er lige sådan noget Sebastian kan finde på (hvis han fik ideen). Hvor er det godt at hun er kommet hjem i god behold. Det må du holde fast i at tænke på - ikke tænke på hvad der kunne være sket, for det skete heldigvis ikke.

Sender et STORT STORT knus!!!

- Line

Anmeld

18. december 2008

BellaT

Pyyyh! Hvor heldigt at din kollega var lige der på det tidspunkt!
Nej, det må ikke ske. Men det hører man om ind imellem.
Yyyiiiaaaks. Jeg ville næsten dø af skræk, som du jo også var lige ved.

Stort knus til rystende og bævende Lene fra Helle...

Anmeld

18. december 2008

Loggidut

årrrrrrrrhhh nej...det må ikke ske....hvad fanden har de sagt i børnehaven?

havde det været mig, så havde jeg ikke sagt en lyd før børnehaven selv havde reageret...sådan nogle idioter...aj jeg ved godt det kan være svært, men for helvede...de skal jo passe på hende!

aj jeg kan godt forstå du tuder...det kunne sgu være endt med en sørgelig jul!

godt hun er godt hjemme og heldigvis for kollegaen fandt hende

Anmeld

18. december 2008

linemus

Ja, hvad har børnehaven sagt? Det er sådan noget, der ikke må ske, men jeg kan da se i vores børnehave, at de har let ved det, hvis der ikke bliver holdt øje.

Jeg ville blive stiktosset på dem, selvom de nok også er rystede (forhåbentligt).

Anmeld

18. december 2008

Lulle25

Ej fuck, kan godt forstå du er totalt chokeret. Jeg var gået fuldstændig amok på den børnehave. DET MÅ IKKE SKE!

Godt hun er velhjemme, men puha det kræver sgu sine tudeture, for sikke mange tanker man kan få om hvad der kunne være sket.
Kh Louise

Anmeld

18. december 2008

Lene76

Børnehaven er osse i chok.... Min mand stod jo i børnehaven og ringede hjem til mig da hun kom ind af døren så jeg troede først det var en joke......

Men Børnehaven er total i chok, de er godt klar over at det er deres ansvar at passe på vores børn, men det kan jo ik garateret at ALLE forældre lukker lågen efter sig... jeg er tit kommet derover også står lågen åben. Har prøvet at snakke med MIlle om det men jeg tror ik helt hun forstår det, så efter at lederen ringede til mig er vi blevet enig om at holde et møde om tingene og lige få snakket tingene igennem, hun har heldigvis juleferie fra imorgen.......

Anmeld

18. december 2008

Rasmine

Fy for fanden, bliver helt dårlig.
Så må de sgu investere i en låge som selv klapper i!

Fårk, jeg var stjernet af.

Anmeld

18. december 2008

Lise

WHAAART!!! For helvede altså... kan slet ikke have tanken!!! Må ALDRIG SKE !!!!!!!

Godt hun kom helskindet hjem!

Anmeld

18. december 2008

Juniors mor

NEJ NEJ NEJ NEJ!!! Sidder med gåsehud og tåre i øjnene - fuck det MÅ bare ikke ske!!!
Jeg sender det aller største trøsteknus til dig
Fulgte din kollega hende resten af vejen hje, og har du snakket med børnehaven?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.