Hæmorider!!! Juhuuu... Eller...?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

svanen73

Jeg fik oz 2 pænt store turde ik ringe ved den første, men da jeg fik nr. 2 blev jeg ski nødt til det.

Ringede til lægen om morgenen og forklarede at i forbindelse med graviditet havde jeg fået hæmoridder, han udskrev en recept (uden at se ham) på noget creme der gør de trækker sig sammen, stikpiller må du ik få mens du er gravid...havde nemli oz tænkt det med fødslen men de har nu nok set ting og sager...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Happiness

svanen73 skriver:

Jeg fik oz 2 pænt store turde ik ringe ved den første, men da jeg fik nr. 2 blev jeg ski nødt til det.

Ringede til lægen om morgenen og forklarede at i forbindelse med graviditet havde jeg fået hæmoridder, han udskrev en recept på noget creme der gør de trækker sig sammen, stikpiller må du ik få mens du er gravid...havde nemli oz tænkt det med fødslen men de har nu nok set ting og sager...

Tak for svar! GOdt at vide det med stikpiller! Jeg må jo bide i det sure æble og ringe imorgen!

Men ja, det er nok ikke første gang de ser en hæmoride på en fødende Men synes det er flovt, selv om det er noget en del gravide får.

Anmeld

14. juli 2011

MortilCilas

Happiness skriver:

Tak for svar! Må jeg prøve imorgen! Håber virkelig hun vil det, for synes det er meget grænseoverskridende at skulle ligge der med måsen i vejret!

Kan godt forstå dig .. var selv igennem det, i graviditeten. Puha!!
Men  for at hun bare vil gøre sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.