Hæmorider!!! Juhuuu... Eller...?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2011

Happiness

Arhmen synes snart at mit "biib" har været udsat for lidt af hvert!

Først løs mave, så forstoppet mave, og nu løs mave igen (på 2. døgn).... OG nu en dum dum dum(!!!) hæmoride!

Har jeg aldrig haft før, men er IKKE i tvivl om at det er det.

Av for dælen! Den sidder udvendigt, og er pænt stor. Tror jeg... Aner jo ikke hvor store sådan sataner kan blive...

Men forhelvede da... Mit "biib" vil da snart have ro Kunne være rigtig "hyggeligt" at ligge i fødsel med sådan en strittende ud af måsen......

Må man smørre den når man er gravid, eller hvad dælen gør man?!?!

Har ikke lyst til at ligge hos lægen med måsen i vejret Så er der noget man kan købe uden recept?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Sabina

Happiness skriver:

Først løs mave, så forstoppet mave, og nu løs mave igen (på 2. døgn).... OG nu en dum dum dum(!!!) hæmoride!

Av for dælen! Den sidder udvendigt, og er pænt stor. Tror jeg... Aner jo ikke hvor store sådan sataner kan blive...

Men forhelvede da... Mit "biib" vil da snart have ro Kunne være rigtig "hyggeligt" at ligge i fødsel med sådan en strittende ud af måsen......

Har ikke lyst til at ligge hos lægen med måsen i vejret Så er der noget man kan købe uden recept?!

Ej din stakkel .. Det var da utroligt med dig og maven/måsen  Håber du for nogle nyttige svar herinde .. Men tror egenligt ikke du kan nå og få den væk inden du går i fødsel ..

Anmeld

14. juli 2011

Happiness

Sabina skriver:

Ej din stakkel .. Det var da utroligt med dig og maven/måsen  Håber du for nogle nyttige svar herinde .. Men tror egenligt ikke du kan nå og få den væk inden du går i fødsel ..

Det frygter jeg også... Og synes altså det er lidt pinligt at skulle føde med sådan en...  Mon den kan fødes med ud

Ej, jeg er godt nok træt af al det.

Men kan jo ikke klage for meget, har jo ellers haft en let graviditet indtil nu.

Men ihhh altså....

Anmeld

14. juli 2011

MortilCilas

Happiness skriver:

Prøv at ring til din læge og forklar hvordan det er, og muligvis behøver du ikke et tjek
Jeg fik svamp på mine brystvorter, og min søn i munden, ringed og forklared min læge hvordan det så ud, og han udskrev recepten til apoteket

Anmeld

14. juli 2011

Happiness

Cilas skriver:

Prøv at ring til din læge og forklar hvordan det er, og muligvis behøver du ikke et tjek
Jeg fik svamp på mine brystvorter, og min søn i munden, ringed og forklared min læge hvordan det så ud, og han udskrev recepten til apoteket

Tak for svar! Må jeg prøve imorgen! Håber virkelig hun vil det, for synes det er meget grænseoverskridende at skulle ligge der med måsen i vejret!

Anmeld

14. juli 2011

Anonym

Happiness skriver:

Åh din stakkel! Det er forfærdeligt at have hærmorider! du kan få prikket hul på den hos din læge. Det lyder klamt og smertefuldt men du kan kravle ind hos lægen og gå ud derfra som om du aldrig har haft nogen. Det er virkelig værd at overveje!

Anmeld

14. juli 2011

Sabina

Happiness skriver:

Det frygter jeg også... Og synes altså det er lidt pinligt at skulle føde med sådan en...  Mon den kan fødes med ud

Ej, jeg er godt nok træt af al det.

Men kan jo ikke klage for meget, har jo ellers haft en let graviditet indtil nu.

Men ihhh altså....

Jeg kender ik så meget til de sataner. Men folk siger at når man først har haft dem en gang, kommer de let igen .. Nej forstår dig godt søde .. Men tror du kan få noget creme på apoteket . Det der som de snakker om i tv'et .. cosborg eller sådan noget .

Anmeld

14. juli 2011

Happiness

Anonym skriver:

Åh din stakkel! Det er forfærdeligt at have hærmorider! du kan få prikket hul på den hos din læge. Det lyder klamt og smertefuldt men du kan kravle ind hos lægen og gå ud derfra som om du aldrig har haft nogen. Det er virkelig værd at overveje!

hmm... må overveje det. For ja det gør smadder ondt. Og kan lige se jeg skal have veer og den smerte samtidigt

Må prøve at høre min læge imorgen. For hvis nu den kan nå at komme væk, eller bare mindre inden fødslen, er det det værd!

Anmeld

14. juli 2011

Happiness

Sabina skriver:

Jeg kender ik så meget til de sataner. Men folk siger at når man først har haft dem en gang, kommer de let igen .. Nej forstår dig godt søde .. Men tror du kan få noget creme på apoteket . Det der som de snakker om i tv'et .. cosborg eller sådan noget .

Jeg har heller aldrg haft en før! Og blev ret overrasket da jeg opdagede den!

Må prøve at søge lidt på den creme. Og om man må bruge den som gravid. Det er jo sikkert noget heftigt noget....

Anmeld

14. juli 2011

Sabina

Happiness skriver:

Jeg har heller aldrg haft en før! Og blev ret overrasket da jeg opdagede den!

Må prøve at søge lidt på den creme. Og om man må bruge den som gravid. Det er jo sikkert noget heftigt noget....

Ja lidt heftigt må det da være. Hvis det kan fjerne sådan en
Men nu hvor du er så tæt på din fødsel, tror jeg ikke det gør så meget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.