Spørgsmål ang. stramhed for neden ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg har det på samme måde, men har fået a vide at det måske hænger mere sammen med at man ikke bliver helt så våd som man normalt bliver . 

og hvis man syns man er for stram nu, så bliver det bedre efter en fødsel  

er dit også i forbindelse med graviditet ?

Og hvor tidligt kom det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Anonym

Anonym skriver:

er dit også i forbindelse med graviditet ?

Og hvor tidligt kom det ?

det er i forbindelse med min graviditet, det startede ca. i uge 10. der blev det ubehageligt at have sex.. fik så a vide at det var mangel på "væske" i skeden .-. altså at den reagere anderledes end den normalt gør.. skulle være meget normalt. men ikke særlig behageligt for kvinden :/ 

Anmeld

14. juli 2011

Anonym

Jeg har nøjagtig det samme problem som dig, TS. Og det er IKKE fordi jeg ikke er våd nok.

Det føles helt seriøst som de første par gange hvor jeg havde sex, hvor det bare gjorde så ondt at jeg måtte afbryde "akten"

Dog synes jeg kun at det er lige i starten nu, efter et minut eller hvis vi prøver en anden stilling går det heldigvis over.

Dejligt med en forklaring på hvorfor, Sisse

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

det er i forbindelse med min graviditet, det startede ca. i uge 10. der blev det ubehageligt at have sex.. fik så a vide at det var mangel på "væske" i skeden .-. altså at den reagere anderledes end den normalt gør.. skulle være meget normalt. men ikke særlig behageligt for kvinden :/ 

Ok, på den måde. Det er rart nok lige at vide. Men kan det svinge hvor stram man er ?

De sidste to gange var det slemt, men i dag knap så slemt.

Anmeld

14. juli 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hej skønne piger.

Syntes det er lidt pinligt derfor er jeg anonym.

Er der nogle af jer, i forbindelse med i blev gravide, bev mere stramme i skeden ? (imens i var gravide, ikke efter)

Altså hvor i kunne mærke det når i havde sex ?

Det oplevede jeg også da jeg blev gravid ... Og har SLET ikke problemer med at blive "våd nok" .... Men syntes at jeg bliver strammere efter en fødsel .. Altså det er lidt som "at starte forfra" hehe hvis det giver mening?!

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det oplevede jeg også da jeg blev gravid ... Og har SLET ikke problemer med at blive "våd nok" .... Men syntes at jeg bliver strammere efter en fødsel .. Altså det er lidt som "at starte forfra" hehe hvis det giver mening?!

Rart nok at høre at der er andre end mig.

jeg kan også sagtens blive våd, men er bare stram.

Anmeld

14. juli 2011

baby012

Anonym skriver:

Ok, på den måde. Det er rart nok lige at vide. Men kan det svinge hvor stram man er ?

De sidste to gange var det slemt, men i dag knap så slemt.

det har jo også noget at gøre med at dit underliv er ved at gøre dig klar til dit livs "marton"  

der er øget blodtilførsel dertil og sådan noget .. men ja det er jo forskelligt

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

det har jo også noget at gøre med at dit underliv er ved at gøre dig klar til dit livs "marton"  

der er øget blodtilførsel dertil og sådan noget .. men ja det er jo forskelligt

Ja det kan da være sandsynligt.

På daværrende tidspunkt, er je faktisk i tvivl om jeg er gravid. Jeg har først testdag om nogle dage.

Men det er bare en enkelt lille ting jeg har lagt mærke til, som jeg ikke har oplevet de andre måneder uden gevinst.

Men denne måned, og det er normalt ikke et problem.

Anmeld

14. juli 2011

baby012

Anonym skriver:

Ja det kan da være sandsynligt.

På daværrende tidspunkt, er je faktisk i tvivl om jeg er gravid. Jeg har først testdag om nogle dage.

Men det er bare en enkelt lille ting jeg har lagt mærke til, som jeg ikke har oplevet de andre måneder uden gevinst.

Men denne måned, og det er normalt ikke et problem.

- for at der er gevinst så  

Anmeld

14. juli 2011

Anonym

Ja for pokker da  Men det har vidst også noget at gøre med at jeg laver mange knibeøvelser. Også har der ikke været så meget gang, i lagnerne i graviditeten. Eftersom jeg har meget sarte slimhinder ..

Så det er nok mere grunden til at jeg er meget meget meget stram der ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.