Bedre held næste gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

pastry26

Ja, så fik jeg altså min mens idag, 11 dage over tid  Så nu er der gået kuk kuk i hele systemet, men så må der bare sexes noget mere i denne omgang.. hehe. Trøster mig selv med en god krimi og en kop kaffe..man kan jo nærmest ikke lave andet i det her vejr!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

inpe

held og lykke næste gang.

Der gik også kuk i min, og det resulterede i, at jeg blev gravid, selv om jeg ikke måtte på det tidspunkt.

Så måske lykkes det næste gang

Anmeld

14. juli 2011

Filippa & Liva

Krydser fingre for bedre held næste måned !

Og dejligt du hygger dig indenfor, vejret er heller ikke til meget andet.

Anmeld

14. juli 2011

Filippa & Liva

Krydser fingre for bedre held næste måned !

Og dejligt du hygger dig indenfor, vejret er heller ikke til meget andet.

Anmeld

14. juli 2011

pastry26

Tak! I er søde, jeg havde heller ikke skruet forventningerne op til, at jeg skulle være gravid.. men derfor bliver man jo alligevel lidt skuffet

Anmeld

14. juli 2011

Dreamer1987

pastry26 skriver:

Ja, så fik jeg altså min mens idag, 11 dage over tid  Så nu er der gået kuk kuk i hele systemet, men så må der bare sexes noget mere i denne omgang.. hehe. Trøster mig selv med en god krimi og en kop kaffe..man kan jo nærmest ikke lave andet i det her vejr!!

øv øv...altså, men ja så må der bare sexes noget mere som du siger ...

Min kom i går 5 dage over tid   men vi gør det samme. Er på arbejde men om 20 min sidder jeg os derhjemme med en varm kop te.

Held og lykke og   fingre for os begge to at den er der næste gang.

Anmeld

14. juli 2011

pastry26

Dreamer1987 skriver:

øv øv...altså, men ja så må der bare sexes noget mere som du siger ...

Min kom i går 5 dage over tid   men vi gør det samme. Er på arbejde men om 20 min sidder jeg os derhjemme med en varm kop te.

Held og lykke og   fingre for os begge to at den er der næste gang.

Hvor er du sød!! Har læst mig til herinde at du har oplevet en SA, så håber da også at du snart får en lille spire i maven!!  for at vi måske kan følges ad..hvem ved??

Anmeld

14. juli 2011

Dreamer1987

pastry26 skriver:

Hvor er du sød!! Har læst mig til herinde at du har oplevet en SA, så håber da også at du snart får en lille spire i maven!!  for at vi måske kan følges ad..hvem ved??

Ja du har læst korrekt...Oplevede det man bare ikke ønsker i maj måned.   rigtig ked af det og samtidig havde man en masse hormoner i kroppen...

Men jo håber for os begge...og kunne være hyggeligt og spændende at følges ad vi kan jo håbe..

Må man tilføje dig som ven??

Anmeld

14. juli 2011

pastry26

Dreamer1987 skriver:

Ja du har læst korrekt...Oplevede det man bare ikke ønsker i maj måned.   rigtig ked af det og samtidig havde man en masse hormoner i kroppen...

Men jo håber for os begge...og kunne være hyggeligt og spændende at følges ad vi kan jo håbe..

Må man tilføje dig som ven??

Det må bare være rigtigt hårdt, især når kroppen stadig har følelsen af at være gravid  til dig, og JA det må du!!

Anmeld

14. juli 2011

Ellim

Jeg har også prøvet et par gange at gå længe over tid (mht mens) det er SÅ irriterende...

Men ja så må man bare give den lidt ekstra gas!!

Held og lykke fremover..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.