Jeg syntes alle omkring mig dør....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Filippa & Liva

Christina.78 skriver:

Det at små børn dør som først skal til at opleve verden kommer jeg heller aldrig til at forstå..da vi mistede vores lille Emma efter 25 dage var jeg på herrens mark..

Når jeg læser om alle de ulykker der sker or tiden med små børn knuses mit hjerte igen og igen..ved hvilken situation de efterladte forældre og pårørende står i..magtesløshed osv..

Åh, hvor gør det ondt at læse at I har mistet jeres lille pige efter 25 dage ... må jeg spørge hvordan det gik til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Filippa & Liva

Det gør mig ufattelig ondt at læse ...

Sender dig varme tanker og et stort knus !

Anmeld

14. juli 2011

Christina.78

BigBabyWish skriver:

Åh, hvor gør det ondt at læse at I har mistet jeres lille pige efter 25 dage ... må jeg spørge hvordan det gik til?

Havde svær svangerskabsforgiftning der gjorde at Emma blev født 3 måneder for tidligt så hun havde en "kampvægt" på 648 g..blev født i uge 28 ved akut KS, blev opereret for tarminfektion (NEC) 4 dage gammel, fik stomi og fik det faktisk bedre..så 25 dage gammel får det pludseligt skidt..de vælger at kigge på tarmene igen fra røngten der afslører meget..kirurgen der opererer 1 og 2 gang gør sit bedste men han kan ikke hjælpe hende 2 gang da det resterende tarm er angrebet af denen tarminfektion igen..så intet at gøre andet end at være der for hende indtil hendes sidste åndedrag..puha

Anmeld

14. juli 2011

Filippa & Liva

Christina.78 skriver:

Havde svær svangerskabsforgiftning der gjorde at Emma blev født 3 måneder for tidligt så hun havde en "kampvægt" på 648 g..blev født i uge 28 ved akut KS, blev opereret for tarminfektion (NEC) 4 dage gammel, fik stomi og fik det faktisk bedre..så 25 dage gammel får det pludseligt skidt..de vælger at kigge på tarmene igen fra røngten der afslører meget..kirurgen der opererer 1 og 2 gang gør sit bedste men han kan ikke hjælpe hende 2 gang da det resterende tarm er angrebet af denen tarminfektion igen..så intet at gøre andet end at være der for hende indtil hendes sidste åndedrag..puha

puha, jeg sidder her med tårer i øjnene ... hvor må det gøre ufattelig ondt at have jeres lille pige i 25 dage for derefter at blive taget fra jer.

det gør mig virkelig virkelig ondt.

680 g. var ikke meget i uge 28?

Var det pga. svangerskabsforgiftningen at hun vejede så lidt, eller var der anden årsag?

Anmeld

14. juli 2011

Christina.78

BigBabyWish skriver:

puha, jeg sidder her med tårer i øjnene ... hvor må det gøre ufattelig ondt at have jeres lille pige i 25 dage for derefter at blive taget fra jer.

Var det pga. svangerskabsforgiftningen at hun vejede så lidt, eller var der anden årsag?

648 g i uge 28 - nej hun var svært væksthæmmet grundet SSF..

og ja SSF havde en del at gøre med den lille vægt

se bla her hvorfor

http://laegehaandbogen.dk/default.aspx?document=2651

""Blodkarrene i moderkagen trækker sig sammen, og det fører til at moderkagen
og fostret får mindre blodtilførsel end de har behov for. Moderkagen vil som
følge af den mindre blodtilførsel og andre ukendte årsager udskille forskellige
stoffer, som giver karsammentrækning af de små blodkar i hele kroppen hos den
gravide. Resultatet er en moderkage med lav blodgennemstrømning, som medfører
forhøjet blodtryk.""

Anmeld

14. juli 2011

Christina.78

BigBabyWish skriver:

Men idag siger jeg også hellere have hende hos mig og opleve hendes lille væsen i 25 dage end slet ikke at have kendt hende

Anmeld

14. juli 2011

Filippa & Liva

Christina.78 skriver:

Men idag siger jeg også hellere have hende hos mig og opleve hendes lille væsen i 25 dage end slet ikke at have kendt hende

Det kan jeg fuldt ud forstå ...

Tak for dit link, det gav mig lige lidt mere forståelse for det hele.

Det er en dejlig englepige I har jer.

Anmeld

14. juli 2011

Muhmi

Hvor er det bare uretfærdigt!!

Og forfærdeligt at miste barn nr. 2... Kan og vil slet ikke forestille mig hvor forfærdeligt hårdt det må være for hende...

Det er bare rigtig ærgeligt når folk dør, men uretfærdigt og slet ikke fair at børn dør...

Du får lige en herfra

Anmeld

14. juli 2011

Miss T

Stakkels kvinde og mand, hvor er det bare forfærdeligt !! De må virkelig have brug for styrke og kærlighed for at komme igennem sådanne oplevelser, hvor er det bare tragisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.