Jeg syntes alle omkring mig dør....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.658 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juli 2011

Anonym trådstarter

Skriver som ano, da jeg ik vil udstille nogen, men holdkæft jeg syntes bare verden er uretfærdig li nu, først dør min bedste venindes far en pludselig død i en alder af 46 år, så dør min venindes lille dreng i en alder af 14 mdr, så dør min kammerats lille pige i en alder af 17 mdr, og nu er min venindes nr. 2 dreng død i en alder af 5 år - efter lang tids kræftsygdom, (det er hendes 2. barn der dør  - det første hængte sig i barnevognsselen).

Hvorfor kan det ikke være de gamle mennesker der lægger på plejehjemmet og bare venter på at to - hvorfor ska små, uskyldige børn dø????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Skriver som ano, da jeg ik vil udstille nogen, men holdkæft jeg syntes bare verden er uretfærdig li nu, først dør min bedste venindes far en pludselig død i en alder af 46 år, så dør min venindes lille dreng i en alder af 14 mdr, så dør min kammerats lille pige i en alder af 17 mdr, og nu er min venindes nr. 2 dreng død i en alder af 5 år - efter lang tids kræftsygdom, (det er hendes 2. barn der dør  - det første hængte sig i barnevognsselen).

Hvorfor kan det ikke være de gamle mennesker der lægger på plejehjemmet og bare venter på at to - hvorfor ska små, uskyldige børn dø????

Jeg vælger ikke at skrive ano da jeg gerne vil stå til rådighed for at snakke med dig både her og evt face to face.

Jeg har selv gennemgået det at miste utrolig mange.. 4 familiemedlemer på 3 mdr!! og det var alt fra druknedød, til sygdom til alderdom.. i de 12 mdr efter min søster druknede døde der yderligere 3... så jeg ved hvad dvs at gennemgå det du gør lige nu og derfor vil jeg gerne snakke med dig om det hvis det kan være en hjælp for dig...

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

Det lyder også brask, men min omgangskreds er ikke meget bedre, desværre. Men der er heldigvis ikke nogle børn der er død, kun i maven.

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

13. juli 2011

Talbutikken

At børn dør giver aldrig mening og vil aldrig give mening da det er unaturligt...Sender en masse tanker og kram.. Ikke mindst til forældrene til børne og din veninde

Anmeld

13. juli 2011

1000Ben

MorTilJanuar skriver:

Jeg vælger ikke at skrive ano da jeg gerne vil stå til rådighed for at snakke med dig både her og evt face to face.

Jeg har selv gennemgået det at miste utrolig mange.. 4 familiemedlemer på 3 mdr!! og det var alt fra druknedød, til sygdom til alderdom.. i de 12 mdr efter min søster druknede døde der yderligere 3... så jeg ved hvad dvs at gennemgå det du gør lige nu og derfor vil jeg gerne snakke med dig om det hvis det kan være en hjælp for dig...

Hvor er det sødt af dig at tilbyde det - bliver helt rørt  Men der er jo nok heller ikke nogen bedre til at hjælpe end én som har stået i det selv. Hatten af for dig 

Anmeld

13. juli 2011

Carl-Emil's mor

Stefanie8 skriver:

Hvor er det sødt af dig at tilbyde det - bliver helt rørt  Men der er jo nok heller ikke nogen bedre til at hjælpe end én som har stået i det selv. Hatten af for dig 

Tak det er utrolig flot af dig at skrive sådan til mig 

Anmeld

13. juli 2011

musse1

Anonym skriver:

sender din veninde og kammerats + familerne en masse tanker, hvor er det uretfærdigt og forfærdeligt, det vil aldrig give mening hvorfor de skulle tages fra dem. sender dig en masse . sikke en hård tid i er i..

Anmeld

13. juli 2011

mortilnoahogmelina

ÅRh av det gør helt ondt i mit hjerte at læse
Stort

Anmeld

14. juli 2011

Christina.78

Det at små børn dør som først skal til at opleve verden kommer jeg heller aldrig til at forstå..da vi mistede vores lille Emma efter 25 dage var jeg på herrens mark..

Når jeg læser om alle de ulykker der sker or tiden med små børn knuses mit hjerte igen og igen..ved hvilken situation de efterladte forældre og pårørende står i..magtesløshed osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.