Endelig.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Dreamer1987

Hej alle sammen..

Ville lige dele en god ting med jer. Jeg havde jo en SA i maj måned og har gået og ventet og ventet og ventet på min mens skulle komme ......og endelig...den kom i dag...

Så nu venter vi bare på den kommende ÆL skal ske.

Ville bare lige dele den glædelig nyhed med jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Nessie

Det var da også på tide at den dukkede op

for at I ikke skal vente for længe på de 2 streger

Anmeld

14. juli 2011

Dreamer1987

Nessie skriver:

Det var da også på tide at den dukkede op

for at I ikke skal vente for længe på de 2 streger

Ja det må man sige vi har aaalllttt for længe...

Men jo tak vi krydser os fingre, er der nogen der ved hvor mange dage efter 1 mens dag at man har ÆL??

Anmeld

14. juli 2011

Nessie

Dreamer1987 skriver:

Ja det må man sige vi har aaalllttt for længe...

Men jo tak vi krydser os fingre, er der nogen der ved hvor mange dage efter 1 mens dag at man har ÆL??

Det er meget forskelligt, og det er svært at sige, når din cyklus ikke lige har været helt stabil.

Min cyklus er på 28 dage, og ÆL ligger ca. på 13. - 14. dagen.
Jeg bruger ÆL-tests for at være sikker, nogen gange er det nogle dage snere

Anmeld

14. juli 2011

Dreamer1987

Nessie skriver:

Det er meget forskelligt, og det er svært at sige, når din cyklus ikke lige har været helt stabil.

Min cyklus er på 28 dage, og ÆL ligger ca. på 13. - 14. dagen.
Jeg bruger ÆL-tests for at være sikker, nogen gange er det nogle dage snere

Ja det havde jeg godt regnet med :-)

ja ÆL-test er nu meget gode men ved bare ikke hvornår man skal begynde og teste når ens mens ikke lige er regelmæssig??

Ihh hvor er det frustrerende :-(

Anmeld

14. juli 2011

Nessie

Dreamer1987 skriver:

Ja det havde jeg godt regnet med :-)

ja ÆL-test er nu meget gode men ved bare ikke hvornår man skal begynde og teste når ens mens ikke lige er regelmæssig??

Ihh hvor er det frustrerende :-(

På dem jeg bruger, står der at jeg skal begynde at teste fra dag 11.

Måske du også bare skulle gå i krig, måske fra dag 10, og så se om den ikke bliver positiv i løbet af en uges tid?

Ellers så anbefales det at sexe hver anden eller treje dag. Ikke hver dag, da sædcellerne lige skal have en dags pause for at fungere optimalt

Anmeld

14. juli 2011

Dreamer1987

Nessie skriver:

På dem jeg bruger, står der at jeg skal begynde at teste fra dag 11.

Måske du også bare skulle gå i krig, måske fra dag 10, og så se om den ikke bliver positiv i løbet af en uges tid?

Ellers så anbefales det at sexe hver anden eller treje dag. Ikke hver dag, da sædcellerne lige skal have en dags pause for at fungere optimalt

Ok, det var dejligt med nogle konkrete svar. Da jeg jo ikke er ekspert på det område endnu

Ok, super hvad hedder de ÆL du tager??

Og ved du om det er når der kommer frisk blod at det så er 1 dag, eller er det så snart der er noget brunt der melder sig..at man skal tælle - i forbindelse med ÆL test???

Håber ikke jeg spørger for meget

Anmeld

14. juli 2011

Nessie

Dreamer1987 skriver:

Ok, det var dejligt med nogle konkrete svar. Da jeg jo ikke er ekspert på det område endnu

Ok, super hvad hedder de ÆL du tager??

Og ved du om det er når der kommer frisk blod at det så er 1 dag, eller er det så snart der er noget brunt der melder sig..at man skal tælle - i forbindelse med ÆL test???

Håber ikke jeg spørger for meget

Spørg bare løs, dejligt hvis man kan hjælpe nogen

Jeg ville tælle fra der kom "rigtigt" blod. Var også det jeg fik at vide på fertilitetsklinikken, og der skulle man ringe på den dag man fik menstruation med "rigtigt" blod.

Jeg køber de dyre test fra ClearBlue.
Jeg har en veninde der er farmaceut, og hun siger at de digitale fra ClearBlue er mest sikre.
Hun har selv fået 2 børn, ved at bruge dem, og jeg selv blev gravid sidste år, første gang vi brugte dem (tabte dog i uge 7).

Der er 7 sticks i en pakke, så når din cyklus er blevet normal, kan de som regel godt række til 2 perioder

Anmeld

14. juli 2011

Dreamer1987

Nessie skriver:

Spørg bare løs, dejligt hvis man kan hjælpe nogen

Jeg ville tælle fra der kom "rigtigt" blod. Var også det jeg fik at vide på fertilitetsklinikken, og der skulle man ringe på den dag man fik menstruation med "rigtigt" blod.

Jeg køber de dyre test fra ClearBlue.
Jeg har en veninde der er farmaceut, og hun siger at de digitale fra ClearBlue er mest sikre.
Hun har selv fået 2 børn, ved at bruge dem, og jeg selv blev gravid sidste år, første gang vi brugte dem (tabte dog i uge 7).

Der er 7 sticks i en pakke, så når din cyklus er blevet normal, kan de som regel godt række til 2 perioder

Det er bare super dejligt med noget hjælp, når man står en smule uviden på det punkt.

Jeg prøver lykken og krydser finger for at der snart kommer 2 streger igen og at den denne gang bliver til noget

tak for hjælpen du har gjort mig mere rolig og givet mig mere viden i forbindelse med testning osv.

Tusind tak.

Anmeld

14. juli 2011

Nessie

Dreamer1987 skriver:

Det er bare super dejligt med noget hjælp, når man står en smule uviden på det punkt.

Jeg prøver lykken og krydser finger for at der snart kommer 2 streger igen og at den denne gang bliver til noget

tak for hjælpen du har gjort mig mere rolig og givet mig mere viden i forbindelse med testning osv.

Tusind tak.

Velbekomme, det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.