Jeg har ikk været herinde i LANG tid, så I ka nok ikk huske mig.
Kort fortalt så min datters far hende ikk fra hun var født.. I Oktober fik han én times samvær om ugen og er nu udvidet til 2 timer 2 gange om ugen.
Lige efter vi kom hjem fra amtet (det møde hvor der blev aftalt 2*2 timer) måtte jeg aflyse første gang fordi jeg skulle til fysio.. Han fik erstatningssamvær dagen efter han rigtigt skulle ha været der. 3. gang som var i mandags, måtte jeg aflyse da hun var syg, maveinfluenza og havde det ikk så godt..
Jeg har pt eksamen og har jeg også efter nytår.. Jeg har 700.000 aftaler i jul og nytår og en af dem ligger d. 29. hvor jeg har bedt ham finde en anden dag istedet for (jeg sagde i amtet at jeg mente jeg havde en aftale d. 29 eller 30.) .. Det har han så sagt okay til. Men nu kræver han at jeg smider ALT hva jeg har i hænderne og finder en erstatningsdag for i mandags hvor hun var syg. Har sagt det ikke kan lade sig gøre i og med jeg er ved at kaste op af eksamener og div. juletamtamaftaler.
Jeg har også læst at når det kun er pga ét sygdomstilfælde, har han ikk krav på erstatningssamvær. Dette fortalte jeg ham og fortalte ham at jeg ikk har mulighed for på nogen måde at give ham noget samvær lige for tiden ud over det amtet har givet ham. det mener han ikk kan være rigtigt og har nu meddelt amtet at jeg gør alt for at spolere hans samvær... Jeg har så fået min advokat (alt kører gennem advokat fra min side da jeg ogs er ved at søge den fulde forældremyndighed), og hun vil nu skrive til amtet at det IKKE er tilfældet at jeg vil spolere samværet, men at der faktisk er en reel grund til at jeg har været nød til at aflyse..
Derudover sagde de i amtet at han SKAL kalde hende Josefine (hendes mellemnavn) da det er det navn hun reagerer på. Hendes fornavn er Keicha men er hun ALDRIG blevet kaldt.. Det er kun ham og hans familie men i og med de ikk har set hende i et år, er hun aldrig blevet kaldt det.. Han nægter at kalde hende Josefine og siger at "fordi hun er buhu og sur over vi ikk er sammen, ændrer hun pludselig hendes navn til noget hun slet ikk hedder".. Nej jeg er ikk sur eller noget over vi ikk er sammen, men jeg synes simpelthne Keicha er så grimt.. Og så ka man jo så undre sig over hvorfor jeg gik med til at hun hedder det.. Pga fælles forældremyndighed!!
Nå til mit spørgsmål.. Er det MIG der er helt galt på den mht alt det her?? Jeg er SÅ træt i mit hoved af alle hans beskyldninger og at han tror amtet er en legestue... Orker det virkelig ikk mere og har mest af alt lyst til at give efter bare for at han skal holde sin kæft, men jeg er stædig.. Jeg vil IKKE kalde hende Keicha og jeg vil IKKE slippe alt hva jeg har i hænderne for at efterkomme HANS krav, når han ikk har ku mande sig op og være der for barnet det første år.. Nu har han eeeeeendelig taget sig sammen og så skal ALT gå efter hans hoved.. SUK..
Håber I gad læse det hele og evt. komme med en kommentar..
Mvh
Natasja .. Go jul

)
Anmeld