Hvornår købte I ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Aprilmor11

Luna F. skriver:

Det ved jeg godt, har heller aldrig hørt om nogen hvor det er gået galt efter at de har købt barnevogn tidligt Jeg er bare lidt overtroisk, og det ved jeg at der er mange der er

Nårh okay .. Hehe .. Sådan er der jo nogen der har det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Kruse90

AnneH skriver:

Ja jeg er 14 uge nu og vi har i dag været ude og kigge på barnevogn, seng osv.  Er det for tidligt??

Men lige nu har de mange steder udsalg og der hvor de var mest hjælpsomme, var de også til at handle med og har i næste uge tilbud på den BRIO barnevogn, som vi har forelsket os lidt i.

Hvornår købte I ind??

Jeg syntes godt i kan købe den nu, og da især når den er på tilbud

Vi må da også snart se et mavebillede Skal jo følge med i lille bebs udvikling

Hvis jeg var jer og drømme vognen var på tilbud, ja så havde jeg sprunget til med det samme

Er det ikke bare dejligt at skulle kigge alle de ting og så have en lille spire i maven?

Anmeld

15. juli 2011

AnneH

Det vi overvejer at købe nu er de store ting, så som barnevogn, pulsebord og seng. Det bliver sikkert også til en dyne, så det er på plads også vente lidt med de lidt mindre ting.

Barnevognen vi har set er sat 1500 kr. ned nu og det samme er den seng vi har forelsket os i.

Og kender godt til myten om at vognen ikke må komme hjem og stå, men det er ikke noget problem for butikken opbevarer den gerne, ellers har min mor sagt at den godt kan stå hjemme hos dem indtil den lille melder sin ankomst.

Jeg har først termin til januar og mange af de mindre ting, kan vi ønske os til jul og købe når vi kommer tættere på og evt også ved hvilket køn vi venter os.

Er bare så vild efter at komme igang med at købe ind, vi har forsøgt at blive gravide i snart 3 år og nu er det endelig lykkes for os, og det er ikke til at forstå. Og det blev bare så virkeligt at stå der i butikken og kigge rigtig på barnevogn

Anmeld

16. juli 2011

Fenja09

Synes da at i selv skal vurdere hvornår i har lyst til at shoppe til den bette  

Herhjemme startede vi dog først efter MD scanningen i uge 20 og vi mangler stadig en del ting ( er i uge 34 nu) og nyder at gå og købe lidt engang imellem. Det sidste bliver købt her i denne måned da terminen nærmer sig med hastige skridt

Hvis i har set nogle gode tilbud forstår jeg udmærket at i gerne vil købe - det er jo dyrt nok i forvejen, så føler i for det, så gør det

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.