Hvornår købte I ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

AnneH

Ja jeg er 14 uge nu og vi har i dag været ude og kigge på barnevogn, seng osv.  Er det for tidligt??

Men lige nu har de mange steder udsalg og der hvor de var mest hjælpsomme, var de også til at handle med og har i næste uge tilbud på den BRIO barnevogn, som vi har forelsket os lidt i.

Hvornår købte I ind??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

lycly

I kan sagtens begynde at handle ind, men jeg advarer bare, du kommer til at ærge dig når du går på barsel Det er 4 meeeget lange uger, når man allerede har gjort alt klar , jeg taler af erfaring !

Hvis I køber barnevogn tidligt, så stil den et andet sted end hjemme ved jer selv, det bringer uheld at stille den hjem for tidligt (en myte blandt rigtig mange gravide)

Anmeld

13. juli 2011

camillakrath

AnneH skriver:

Ja jeg er 14 uge nu og vi har i dag været ude og kigge på barnevogn, seng osv.  Er det for tidligt??

Men lige nu har de mange steder udsalg og der hvor de var mest hjælpsomme, var de også til at handle med og har i næste uge tilbud på den BRIO barnevogn, som vi har forelsket os lidt i.

Hvornår købte I ind??

Vi gjorde det først efter scanning der i uge 20  Altså misdannelsesscanningen. Vi ville gerne vide svaret af den først

Og så kom det hele ellers lidt af vejen. Vi købte lidt ad gangen.

Anmeld

13. juli 2011

mortilnoahogmelina

JEg har købt løbende hele graviditeten igennem .
Barnevognen bestille jeg da Jeg var 9 uger henne da de sagde den farve ville udgå og jeg var bare så forelskede i den . OG så udgik den ikke alligevel .

Seng osv købte jeg omkring uge 18 20 stykker .
SÅ nej jeg synes ikke det os for tidligt de fleste steder siger man godt kan levere tilbage hvis nu uheldet skulle være ude og man mistede .

Anmeld

13. juli 2011

Aprilmor11

AnneH skriver:

Hvornår købte I ind??

Jeg begyndte da jeg var 12 uger henne .. Men gjorde først alt klar da jeg var 38 uger henne

Anmeld

13. juli 2011

lycly

Pernille08 skriver:

JEg har købt løbende hele graviditeten igennem .
Barnevognen bestille jeg da Jeg var 9 uger henne da de sagde den farve ville udgå og jeg var bare så forelskede i den . OG så udgik den ikke alligevel .

Seng osv købte jeg omkring uge 18 20 stykker .
SÅ nej jeg synes ikke det os for tidligt de fleste steder siger man godt kan levere tilbage hvis nu uheldet skulle være ude og man mistede .

Man skal bare være forberedt på at det kan være rigtig hårdt oven i den hårde situation hvis man mister, at man skal levere tingene tilbage . Sådan tænkte jeg i hvert fald , efter jeg havde købt nogle ting tidligt, fik lidt en klump i halsen og tænkte åh åh hvad nu hvis det går galt . 

Men det skal man jo selvfølgelig ikke fokusere på under graviditeten, man skal bare nyde det, men det er alligevel en god idé at have det i baghovedet

Anmeld

13. juli 2011

Mettefpigen

Jeg var også lidt over 20 uger henne da vi bestilte barnevogn,seng og puslebord  Vi bestilte det ved babysam og der kan du betale af på tingene og have dem stående så længe du har lyst  Der er ikk noget der hedder for tidligt når du er gravid.. Du bestemmer helt selv hvordan og hvorledes du køber tingene og hvor du vil have dem stående henne...

Anmeld

13. juli 2011

lycly

camillakrath skriver:

Vi gjorde det først efter scanning der i uge 20  Altså misdannelsesscanningen. Vi ville gerne vide svaret af den først

Og så kom det hele ellers lidt af vejen. Vi købte lidt ad gangen.

Det er også meget sjovere at købe tøj osv i drenge eller pigefarver, man bliver hurtigt træt af hele tiden at købe hvidt og beige

Anmeld

13. juli 2011

Aprilmor11

I kan sagtens begynde at handle ind, men jeg advarer bare, du kommer til at ærge dig når du går på barsel Det er 4 meeeget lange uger, når man allerede har gjort alt klar , jeg taler af erfaring !

Hvis I køber barnevogn tidligt, så stil den et andet sted end hjemme ved jer selv, det bringer uheld at stille den hjem for tidligt (en myte blandt rigtig mange gravide)

Det med barnevognen, er en myte .. Jeg fik min hjem i uge 35

Anmeld

13. juli 2011

lycly

Aprilmor11 skriver:

Det med barnevognen, er en myte .. Jeg fik min hjem i uge 38+

Det ved jeg godt, har heller aldrig hørt om nogen hvor det er gået galt efter at de har købt barnevogn tidligt Jeg er bare lidt overtroisk, og det ved jeg at der er mange der er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.