1. gangsmødre - hvor meget af hver str. tøj købte I inden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

MaybeBaby

Mettefpigen skriver:

Jeg har må indrømme at jeg har en masse tøj til den lille  Der er 3 sæt slet ikk nok  haha...

Haha, ja det er godt nok også svært at gå forbi en masse dejligt tøj, uden at det kribler i fingrene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

lounika

jeg købte rigtig rigtig meget af allt.. kunne ikke lade vær... nu har jeg født for 14 dage siden og mangler betsmt ikke noget...  det dejligt der noget at vælge mellem og der går en del til syntes jeg.. vi har haft nogle tisse og bummelum uhel hvor allt skal skiftes 1-2 gange om dagen.. så går der jo en del til..

Anmeld

13. juli 2011

MaybeBaby

lounika skriver:

jeg købte rigtig rigtig meget af allt.. kunne ikke lade vær... nu har jeg født for 14 dage siden og mangler betsmt ikke noget...  det dejligt der noget at vælge mellem og der går en del til syntes jeg.. vi har haft nogle tisse og bummelum uhel hvor allt skal skiftes 1-2 gange om dagen.. så går der jo en del til..

Haha, ja det skal man også lige have in mente, at det ikke er sikkert at det han får på om morgenen holder dagen ud

Anmeld

13. juli 2011

MetteS81

MaybeBaby skriver:

Alletiders - og tror bestemt at far ville elske at købe tøj til ham den bette, men er ret sikker på at han bliver overforkælet af nærmeste familie Men kan forstå på det hele at det er 56, der er vigtigst. Tror nemlig heller ikke at jeg får den lille fine baby. Det bliver en med gode elastikker

Haha, fantastisk udtryk!

Anmeld

13. juli 2011

lounika

MaybeBaby skriver:

Haha, ja det skal man også lige have in mente, at det ikke er sikkert at det han får på om morgenen holder dagen ud

det gør det ikke altid........ 

Anmeld

13. juli 2011

Mettefpigen

MaybeBaby skriver:

Haha, ja det er godt nok også svært at gå forbi en masse dejligt tøj, uden at det kribler i fingrene!

Hihi.. Har faktisk ikk købt så meget selv... Kun 3-4 sæt tøj tror jeg.. Resten er gaver og babytøj fra jeg var baby

Anmeld

13. juli 2011

sara-m

jeg er også 1. gangs og har en masse i 56 og 62 jeg kan ik la være med at købe og det er jo også ens barn så man skal ha lov til at købe, det man får i gave kan byttes hvis ik man kan bruge det. og ja der går da nok også en del tøj til om dagen, tis, bæ og gylp he

Anmeld

13. juli 2011

mortilnoahogmelina

Altså vi havde i hvertfald mere end 3 sæt præcis hvor meget ved jeg ik , jeg købte bare når jeg faldt over noget .

Anmeld

14. juli 2011

raca

min den første brugte str 52 i lang tid ca 2mdr... syntes det var rart med tøj der passede.. str 56 brugte han tilgengæld kun en mdr eller 2... jeg mener han var omkring 4 mdr inden han var i str 62.  da han var et år brugte han 74 det var lidt stort til ham.

min yngste voksede lidt hurtigere og var lidt større ved fødslen så hun brugte kun str 50 i en mdr tid... og eller jævne skift deropaf.. hun brugte str ca 80 ved 1 år.

men de har vokset meget forskilligt og jeg var gladest for stømpebukser'/heldragter med fødder og body ..stømper fungere ikke for mig

Anmeld

14. juli 2011

MetteDN

Luna F. skriver:

Nu er jeg selv kun gravid, men jeg har fx ikke købt ret meget tøj i str. 56 fordi jeg har termin her om sommeren hvor den lille bare får en body på og så bukser ud over. Det er ikke nødvendigt med bluse. Og kjoler osv krøller alligevel rundt på bebs. 

Ærger mig over det jeg har købt i str. 50 da det primært er til for tidligt fødte, og i og med jeg ikke har født endnu bliver min ikke for tidlig født, så det bliver alt for småt

Det er slet ikke sikkert en str. 50 er for lille Jeg fødte 40+6 og min dreng kom i 50..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.