Ægløsning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

NJN

Ja, det der med ægløsning.. De der ægløsningsberegnere man kan finde på nette siger alle sammen noget forskelligt??  

Hvad skal man så lige gå ud fra, og tælle fra?? Hvordan tæller i, når i skal finde frem til hvornår der er størt chance for at fange det helt rigtige tidspunkt?

På forhånd tak for svar. 

Hvis der er nogle der vil regne det ud for mig, eller bare skyde på hvornår jeg har.. Så var min sidste mens start, 3 juli.. og min cyklus er på 26 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

mortilnoahogmelina

Jeg kan ikke sige svare på dit spørgsmål .
Men har i prøvet bare at have sex hver 2 dag så burde det lykkedes i sidste ende at blive gravid .
Nogen gange kan man komme til at gå for meget op i det Og det gør at ens krop forandre sig dna cyklus til cyklus med æl .
Det var blot bare et råd her fra .

Håber snart i har 2 streger

Knus

Anmeld

13. juli 2011

NJN

Pernille08 skriver:

Jeg kan ikke sige svare på dit spørgsmål .
Men har i prøvet bare at have sex hver 2 dag så burde det lykkedes i sidste ende at blive gravid .
Nogen gange kan man komme til at gå for meget op i det Og det gør at ens krop forandre sig dna cyklus til cyklus med æl .
Det var blot bare et råd her fra .

Håber snart i har 2 streger

Knus

Vi har kun prøvet 2 mdr, så jeg syntes nu ikke det er fordi vi er ved at være besatte af at se to streger endnu.. Det kommer når det kommer. Ville bare gerne vide hvornår ca, så vi måske lige kan give den lige ekstra der.. Og så fordi jeg ser ikke min kæreste i 3 dage, sådan midt i min ægløsning, som skulle begynde nu og så ville jeg gerne vide hvor stor chancen er alligevel..  

Men tak. 

Anmeld

13. juli 2011

mortilnoahogmelina

NJN skriver:

Vi har kun prøvet 2 mdr, så jeg syntes nu ikke det er fordi vi er ved at være besatte af at se to streger endnu.. Det kommer når det kommer. Ville bare gerne vide hvornår ca, så vi måske lige kan give den lige ekstra der.. Og så fordi jeg ser ikke min kæreste i 3 dage, sådan midt i min ægløsning, som skulle begynde nu og så ville jeg gerne vide hvor stor chancen er alligevel..  

Men tak. 

MIt bedste bud vil være at du har Det på 12 eller 14 dagen .
Imellem den 15 og 17 i den her måned .
Men er din cyklus reglmæssig ?

Anmeld

13. juli 2011

NJN

Pernille08 skriver:

MIt bedste bud vil være at du har Det på 12 eller 14 dagen .
Imellem den 15 og 17 i den her måned .
Men er din cyklus reglmæssig ?

Ja, det syntes jeg den er.. Der går næsten altid 26 dage imellem hver.  

Anmeld

13. juli 2011

mortilnoahogmelina

NJN skriver:

Ja, det syntes jeg den er.. Der går næsten altid 26 dage imellem hver.  

Okay , jamen så burde den gerne ligge på 12 eller 14 dagen

Anmeld

13. juli 2011

Peanut

NJN skriver:

Ja, det der med ægløsning.. De der ægløsningsberegnere man kan finde på nette siger alle sammen noget forskelligt??  

Hvad skal man så lige gå ud fra, og tælle fra?? Hvordan tæller i, når i skal finde frem til hvornår der er størt chance for at fange det helt rigtige tidspunkt?

På forhånd tak for svar. 

Hvis der er nogle der vil regne det ud for mig, eller bare skyde på hvornår jeg har.. Så var min sidste mens start, 3 juli.. og min cyklus er på 26 dage.

Jeg kan sige så meget at min cyklus er 28 dage, og i følge beregneren på nettet, skulle min ægløsning så have været i mandags (14 dage efter 1. mens dag).. Men har så, for sjov faktisk, taget ægløsningstests for at se om det passede... Og det viser sig så, at jeg har ægløsning idag (fik positiv test igår).. Altså 2 dage senere end beregnet.. 

Men hvad jeg har set i programmer osv, kan sædceller holde sig ca 3 dage inde i kvinden, så hellere knalde lidt før ægløsning, end efter ægløsning, når det jo er for sent..

Anmeld

13. juli 2011

Masig

NJN skriver:

På forhånd tak for svar. 

Det smarteste og mest sikre for at finde tidspunktet for ÆL er at bruge teste..

Jeg har testet hver gang næsten og min svinger fra at ligge på 13. dagen til at ligge på 17. dagen, også selvom min mens er forholdsvis regelmæssig... Så man kan ikke altid være helt sikker... Prøv en test i en måned og se hvor den ligger og så kan du gå ud fra det fremover :-)

Men ellers ville jeg sige at den lå på 12. dagen hvis din cyklus er på 26 dage...

Anmeld

13. juli 2011

NJN

Masig skriver:

Det smarteste og mest sikre for at finde tidspunktet for ÆL er at bruge teste..

Jeg har testet hver gang næsten og min svinger fra at ligge på 13. dagen til at ligge på 17. dagen, også selvom min mens er forholdsvis regelmæssig... Så man kan ikke altid være helt sikker... Prøv en test i en måned og se hvor den ligger og så kan du gå ud fra det fremover :-)

Men ellers ville jeg sige at den lå på 12. dagen hvis din cyklus er på 26 dage...

Okay, det kunne være jeg skulle prøve.. tak for råd.

Anmeld

13. juli 2011

Masig

NJN skriver:

Okay, det kunne være jeg skulle prøve.. tak for råd.

I hvert fald bare en måned, bare lige for at få en fornemmelse for hvordan den ligger... Måske du endda finder ud af at du kan mærke den når du ved at det er den

Og så husk at man først har ÆL ca 24 timer efter en positiv test

Held og lykke og for der snart er gevinst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.