Angelica skriver:
Kære Mødre
Jeg har nu fået tilbudt en lejlighed i Tingbjerg, og står over for valget, skal eller skal ikke.
Jeg ringede til min veninde og spurgte, hvad hun mente. Hun er vokset op der, og sagde meget hurtigt "No way om jeg vil have jer derude!"
Når jeg kigger på nettet, kan jeg se ret så grimme artikler om små børn der går amok.
Alt i alt tænker jeg, at det er pokkers ubehageligt ry det tingbjerg har. Jeg er i vildrede, fordi jeg samtidig gerne vil have en større lejlighed, og hvis jeg kigger på tingbjergs egen hjemmeside, så er det jo kun lutter ros til dem selv. Det er svært ikke at være optimistisk og tænke, "Jamen hvorfor ikke?"
Hvad siger I? Er Tingbjerg et ok sted eller skal jeg takke nej tak? Lejligheden ligger i stueetagen. Er jeg uansvarlig fordi jeg overhovedet overvejer stedet?
Jeg bor selv der ude af.. Dog ikke helt nede i selve tingbjerg.
Men jeg vil sige at du ikke skal tage derned... jeg blev nød til at sige ja til min i voldparken på den anden side af volden, da jeg boede hos mine forældre med mit lille barn..
Men jeg søger væk her ude fra da jeg ikke syntes det er et sted for mine børn at vokse op..
Håber du snart finder noget større 
Anmeld