Tingbjerg - et sted at vokse op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Kay

Angelica skriver:

Nørrebro er dejlig Jeg vil helst blive i NV, hvor vi er nu, og hvis jeg skulle flytte væk fra NV (eller nørrebro).

Men hht. Tingbjerg-tilbuddet, så har jeg netop sat kryds i den rubrik, der afviser alle kommende tilbud om Tingbjerg, så jeg ikke skal overveje dette igen.

Tak for alle jeres svar. Det tippede vægtskålen effektivt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Angelica

MetteS81 skriver:

Hurra for Nord-bedst.

Anmeld

13. juli 2011

tasha33

allerede da jeg flyttede fra kbh, dengang havde tingbjerg et dårligt ry og at der var meget ballade derude, og hvis man ser hvad der er sket efterfølgende derude er det bestemt ikke blevet bedre, håber at du finder et bedre sted til jer.

Anmeld

13. juli 2011

sne190810

tasha33 skriver:

det er lige før jeg vil sige at nørrebro er bedre, men ingen af stederne ville jeg bo og slet ikke med børn, hvis det skal være i kbh, vil jeg måske foreslå brønshøj, men det er snart 11 år siden jeg flyttede fra kbh, så er nok ikke den bedste til at give råd mere, MEN Aldrig tingbjerg

Ej, der er altså ikke mere galt med Nørrebro end så mange andre steder ..

Jeg bor her med min snart 1år gamle datter, og er ganske tilfreds  

.. Og jeg bor endda ganske tæt på Mjølnerparken

Anmeld

13. juli 2011

anja89

Angelica skriver:

Kære Mødre

Jeg har nu fået tilbudt en lejlighed i Tingbjerg, og står over for valget, skal eller skal ikke.

Jeg ringede til min veninde og spurgte, hvad hun mente. Hun er vokset op der, og sagde meget hurtigt "No way om jeg vil have jer derude!"

Når jeg kigger på nettet, kan jeg se ret så grimme artikler om små børn der går amok.

Alt i alt tænker jeg, at det er pokkers ubehageligt ry det tingbjerg har. Jeg er i vildrede, fordi jeg samtidig gerne vil have en større lejlighed, og hvis jeg kigger på tingbjergs egen hjemmeside, så er det jo kun lutter ros til dem selv. Det er svært ikke at være optimistisk og tænke, "Jamen hvorfor ikke?"

Hvad siger I? Er Tingbjerg et ok sted eller skal jeg takke nej tak? Lejligheden ligger i stueetagen. Er jeg uansvarlig fordi jeg overhovedet overvejer stedet?

Jeg bor selv der ude af.. Dog ikke helt nede i selve tingbjerg.

Men jeg vil sige at du ikke skal tage derned... jeg blev nød til at sige ja til min i voldparken på den anden side af volden, da jeg boede hos mine forældre med mit lille barn..

Men jeg søger væk her ude fra da jeg ikke syntes det er et sted for mine børn at vokse op..

Håber du snart finder noget større

Anmeld

13. juli 2011

Angelica

anja89 skriver:

Jeg bor selv der ude af.. Dog ikke helt nede i selve tingbjerg.

Men jeg vil sige at du ikke skal tage derned... jeg blev nød til at sige ja til min i voldparken på den anden side af volden, da jeg boede hos mine forældre med mit lille barn..

Men jeg søger væk her ude fra da jeg ikke syntes det er et sted for mine børn at vokse op..

Håber du snart finder noget større

Ih øv på dine vegne Jeg boede selv hos mine forældre i Helsingør og flyttede meget hu-hej-vilde-dyr ud på et kollegie hvor det var nemt at finde lejligheder, fordi jeg simpelthen ikke kunne blive boende der med min datter. Heldigvis var kollegiet ganske godt trods nogle dårlige blokke, men det kunne lige så godt have været et rigtig dårligt sted.

Men nu bor vi i KBH og har overskuddet til at vente på den rigtige lejlighed, så jeg venter, og før eller siden kommer der jo helt sikkert et godt sted at bo

Anmeld

13. juli 2011

Angelica

sne190810 skriver:

Ej, der er altså ikke mere galt med Nørrebro end så mange andre steder ..

Jeg bor her med min snart 1år gamle datter, og er ganske tilfreds  

.. Og jeg bor endda ganske tæt på Mjølnerparken

Jeg vil gerne være en af de første til at sige, at mjølnerparken ikke er så slem. Og nørrebro er slet ikke slemt. Tværtimod. Holder meget af Nørrebro og bor der ikke endnu grundet at det bare ikke var nørrebro der kom først med en god lejlighed.

SÅ hurra for nørrebro og nordbedst

Anmeld

23. juli 2011

AndreasMor84

Nope Tingbjerg er ikke et sted at bo.. Kender en politibetjent som har haft lidt for mange episoder derude..

Anmeld

24. juli 2011

tinasmor

Jeg ville ikke overveje det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.