Tingbjerg - et sted at vokse op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.118 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Angelica

Kære Mødre

Jeg har nu fået tilbudt en lejlighed i Tingbjerg, og står over for valget, skal eller skal ikke.

Jeg ringede til min veninde og spurgte, hvad hun mente. Hun er vokset op der, og sagde meget hurtigt "No way om jeg vil have jer derude!"

Når jeg kigger på nettet, kan jeg se ret så grimme artikler om små børn der går amok.

Alt i alt tænker jeg, at det er pokkers ubehageligt ry det tingbjerg har. Jeg er i vildrede, fordi jeg samtidig gerne vil have en større lejlighed, og hvis jeg kigger på tingbjergs egen hjemmeside, så er det jo kun lutter ros til dem selv. Det er svært ikke at være optimistisk og tænke, "Jamen hvorfor ikke?"

Hvad siger I? Er Tingbjerg et ok sted eller skal jeg takke nej tak? Lejligheden ligger i stueetagen. Er jeg uansvarlig fordi jeg overhovedet overvejer stedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Shibby

Har selv haft overvejelserne om det sted. Men et kig derude var nok. Vil aldrig derud! Fandt skøn lejlighed i farum..prisen er høj..syntes jeg,men kvateret er bedre,byen er bedre,naturen er kønnere..Altså..Jeg kunne blive ved! Hader tingbjerg !

-men hvis du vil derud så er det jo fint Smag og behag jo..

Anmeld

13. juli 2011

tasha33

det er lige før jeg vil sige at nørrebro er bedre, men ingen af stederne ville jeg bo og slet ikke med børn, hvis det skal være i kbh, vil jeg måske foreslå brønshøj, men det er snart 11 år siden jeg flyttede fra kbh, så er nok ikke den bedste til at give råd mere, MEN Aldrig tingbjerg

Anmeld

13. juli 2011

Angelica

Jeg vil rigtig gerne understrege, at jeg ikke VIL derud, som i at Tingbjerg er mit mål. Jeg har fået tilbudt lejlighed derude, men har ikke overvejet det indtil da. Faktisk er jeg netop i vildrede og et svar som dit hjælper jo mine overvejelser.

Alle folk har faktisk sagt at Tingbjerg er lort. Det er jo godt for mig at vide, for jeg kender ikke tingbjerg, og jeg vil have nemmere ved at sige nej.

Anmeld

13. juli 2011

MetteS81

Min søster bor i Tingbjerg med sin lille søn på 4 mdr...selv hun siger at han IKKE skal vokse op derude og at de flytter så snart hun får tilbudt en ny lejlighed...når jeg har besøgt dem synes jeg også der er en ret ubehagelig stemning, især nede omkring torvet...så håber du kan få lejlighed et andet sted

Anmeld

13. juli 2011

Kay

jeg ville ikke selv vælge at flytte der ud...

Anmeld

13. juli 2011

Angelica

Jeg synes det er ret sigende, at den eneste neutrale respons på tingbjerg var fra en 21-årig mand uden børn.... "De skumle typer holdt sig for sig selv"

Kan godt se at det absolut ikke skal være mig der skal flytte derud. Så skal de da i hvert fald rydde kraftigt op i typerne derude.

Anmeld

13. juli 2011

Kay

tasha33 skriver:

det er lige før jeg vil sige at nørrebro er bedre, men ingen af stederne ville jeg bo og slet ikke med børn, hvis det skal være i kbh, vil jeg måske foreslå brønshøj, men det er snart 11 år siden jeg flyttede fra kbh, så er nok ikke den bedste til at give råd mere, MEN Aldrig tingbjerg

hov hov... nørrebro er ik noget skidt over det hele...

jeg bor på ydre nørrebro og her er fredeligt og dejligt at bo... men ja... ville aldrig selv bo i nærheden af blågårds plads... men resten af nørrebro er sgu et djligt sted vi har ingen ballade her ude ved os...

Anmeld

13. juli 2011

Angelica

Kay skriver:

hov hov... nørrebro er ik noget skidt over det hele...

jeg bor på ydre nørrebro og her er fredeligt og dejligt at bo... men ja... ville aldrig selv bo i nærheden af blågårds plads... men resten af nørrebro er sgu et djligt sted vi har ingen ballade her ude ved os...

Nørrebro er dejlig Jeg vil helst blive i NV, hvor vi er nu, og hvis jeg skulle flytte væk fra NV (eller nørrebro).

Men hht. Tingbjerg-tilbuddet, så har jeg netop sat kryds i den rubrik, der afviser alle kommende tilbud om Tingbjerg, så jeg ikke skal overveje dette igen.

Tak for alle jeres svar. Det tippede vægtskålen effektivt.

Anmeld

13. juli 2011

MetteS81

Angelica skriver:

Nørrebro er dejlig Jeg vil helst blive i NV, hvor vi er nu, og hvis jeg skulle flytte væk fra NV (eller nørrebro).

Men hht. Tingbjerg-tilbuddet, så har jeg netop sat kryds i den rubrik, der afviser alle kommende tilbud om Tingbjerg, så jeg ikke skal overveje dette igen.

Tak for alle jeres svar. Det tippede vægtskålen effektivt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.