Så fødte jeg lillebror <3 (Langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Happiness

Stort tillykke med lillemanden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Bare mig..

Jeg har vidst sagt tillykke en million gange, men så får du lige det en gang mere "TILLYKKE!"

Dejlig nem fødsel, men det vidste jeg jo godt.. hihi.. Men godt at få den i detaljer. Det var jeg jo spændt på at hører om.. Håber SÅ meget, at det er mig næste gang jeg skal igennem det.. Håber da virkelig, at jeg kan slippe for de første veer, her tænker jeg på de 4-5 cm du fik åbnet dig..

Længe ventet, var han!

Anmeld

13. juli 2011

4kløver

Stort tillykke med lillebror.

Anmeld

14. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med lillebror :0)

Anmeld

14. juli 2011

NLME<3

tillykke søde en smuk lille dreng utrolig du kan huske ALLE de tider tænker jeg  Jeg kunne kun huske hvornår jeg kom ind på fg og hvornår han blev født

Anmeld

14. juli 2011

Najsen86

mange gange tillykke med ham

Anmeld

14. juli 2011

Nessie

Stort tillykke med ham

God FB , glæder mig til at se billeder af den lille ny

Anmeld

28. juli 2011

MorTilSnartFire <3

Undskyld ventetiden - men der er jo pludseligt en masse at se til med 2 små hjemme hver dag og en flytning op om ørene

TAK for de søde ord Jeg kan stadig ikke lægge billeder ind Øv!

Jeg kan heller ikke selv huske tiderne, men Christian var så sød at skrive ned, hver gang der skete noget nyt, MED tider

Vi har det alle 4 godt, Christian startede på job igen i mandags og Charlie har stadig 1,5 uge tilbage hjemme, inden dagplejeren åbner igen, så det er nu lidt hårdt herhjemme - specielt de dage Christian arbejder 8-22 Men begge drenge er heldigvis nemme, så det går nu meget godt, synes jeg

Nicki er allerede inde i en rytme mht. sovetider (Jeg kan i hvert fald lægge dem begge to på samme tid til middag og utroligt nok, sover de også lige længe - HURRA for det, så har jeg lidt tid at slappe af i

Knus Sabrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.