An&Jo skriver:
En ung pige er faktisk ret dyr så.. :O det havde jeg ikke regnet med det er jo halvdelen af min kommende løn før skat fordi jeg starter med en ret lille begynder løn.. Kunne faktisk godt tænke mig en engelsktalende fordi min familie er spredt lidt ud over hele verden så min søn og eventuelle fremtidige børn vil blive to sproget uanset.. Har som sagt ikke noget imod en der skal bo der
Du skal tænke på at du får tilskud fra kommunen, så din egenbetaling vil ligge på ca 2000kr om måneden. Men det kan godt være svært at finde en som vil arbejde for 6000kr om måneden, tror jeg.
Jeg tror sagtens at man kan finde en engelsktalende aupair. Med en aupair har man bare også et ansvar overfor at hendes/hans ophold bliver godt og at hjælpe dem lidt. Men det kan jo også være spændende. En aupair må max arbejde 30 timer om ugen og max 6 dage om ugen. Mener helt sikkert det er 3500kr de får til lommepenge plus kost og logi. Det er i hvert fald en billig hjælp i det daglige. Man får ikke tilskud til aupair i vores kommune.
Anmeld