Flexi trax bane

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.191 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

snøvsen

Min søn vil gerne sælge sin flexi trax bane med ekstra skinner til og flere broer (nogle med lyd). To biler er med til banen. 250 kr.

Hvis du ønsker et billede, så send endelig din mailadresse og jeg sender dem til dig

Sender gerne, men køber betaler portoen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

eliasogmor

snøvsen skriver:

Min søn vil sælge sine bruder landbrugsmaskiner. Der er en gummiged med knækstyring, en bobcat, en rendegraver, en claas rundballepresser med en rundballe i, en vendeplov, en rundballevogn med 8 rundballer på, en new holland traktor (mangler et roterblink og begge sidespejle, en vogn til traktoren, en såmaskine (mangler låget). 500 kr. er den samlede pris. Sælger helst samlet.

Flexi trax bane med ekstra skinner til og flere broer (nogle med lyd). To biler er med til banen. 250 kr.

Hvis du ønsker et billede, så send endelig din mailadresse og jeg sender dem til dig

du må gerne sende billeder af maskinerne til eliasogmor@live.dk

Anmeld

13. juli 2011

snøvsen

eliasogmor skriver:

du må gerne sende billeder af maskinerne til eliasogmor@live.dk

Jeg har sendt billederne afsted

Anmeld

14. juli 2011

eliasogmor

snøvsen skriver:

Min søn vil sælge sine bruder landbrugsmaskiner. Der er en gummiged med knækstyring, en bobcat, en rendegraver, en claas rundballepresser med en rundballe i, en vendeplov, en rundballevogn med 8 rundballer på, en new holland traktor (mangler et roterblink og begge sidespejle, en vogn til traktoren, en såmaskine (mangler låget). 500 kr. er den samlede pris. Sælger helst samlet.

Flexi trax bane med ekstra skinner til og flere broer (nogle med lyd). To biler er med til banen. 250 kr.

hvor bor du henne???? er 500 min pris??

Anmeld

14. juli 2011

snøvsen

Hej Eliasogmor

Jeg bor i nærheden af Hobro og ja 500 er min. pris.

Anmeld

14. juli 2011

snøvsen

snøvsen skriver:

Hej Eliasogmor

Jeg bor i nærheden af Hobro og ja 500 er min. pris.

Tænkte mig ikke lige om  JA 500 er din pris og så kommer portoen oveni, hvis det skal sendes

Anmeld

14. juli 2011

snøvsen

snøvsen skriver:

Tænkte mig ikke lige om  JA 500 er din pris og så kommer portoen oveni, hvis det skal sendes

Kommer lige igen. Vi skal til Kolding først i september, hvis det hjælper dig Kan nemlig se, at du bor dernede.

Anmeld

14. juli 2011

eliasogmor

snøvsen skriver:

Kommer lige igen. Vi skal til Kolding først i september, hvis det hjælper dig Kan nemlig se, at du bor dernede.

lige umiddelbart har jeg ikke 500 kr nu..men hvis de ikke er solgt i sept. må du gerne skrive herinde igen...

Anmeld

14. juli 2011

Joan ( Smallie )

Vil du sende billeder af det hele til filipjoan@hotmail.com

Anmeld

14. juli 2011

snøvsen

eliasogmor skriver:

lige umiddelbart har jeg ikke 500 kr nu..men hvis de ikke er solgt i sept. må du gerne skrive herinde igen...

Det skal jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.