skadet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2008

Kaufie

Ja, det er så heldigvis ikke William, der er skadet - men mig selv....

Til firmajulefrokosten i fredags skulle vi spille fodbold om eftermiddagen. Og bedst som jeg forsøger at stoppe en af vore sælgere, bliver jeg nedlagt. Det gør lidt nas i knæet, hvor jeg har en 10 år gammel skiskade, så jeg hopper ud og sætter mig - springer over næste kamp og sunder mig lidt. Men så kommer vi i finalen...... og selvfølgelig skal mit hold da ikke undvære mig -"superspilleren...." . DUMT GJORT! For det ender med, at jeg ligger og vrider mig på banen indtil jeg bliver båret ud af de to chefer - nu med ekstremt ondt i knæet.

Jeg fortsætter dog med til spisning (er den ene af to arrangører) men tager med første bil hjemad kl 22, hvor majsposen, som en af mine kollegers mand lige kom forbi med, også er helt tøet op.

Lørdag morgen lyder dommen på skadestuen på et forstuvet ledbånd. Heldigvis er der ikke rykket noget over - men jeg skal holde knæet i ro og have is på. Så nu er jeg på krykker - og har en kollega til at hente og bringe mig hver dag - og skal lægge øre til en masse drilleri på jobbet....

Øv.....

Hvorfor skulle jeg også med i den finale???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2008

ivfmarie

Jamen vandt I så???

Ej.. altså stakkels dig! Men no worries, Loggi er vant til at transportere krykhusarer

God bedring

Marie

Anmeld

17. december 2008

Loggidut

hø hø...kan det mon gå under en arbejdsskade?

ja ja, der er altid plads i bagagerummet....lol...

hov...og god bedring!

Anmeld

17. december 2008

Astrid P

Det er jo det jeg siger: Det er pissefarligt at dyrke sport! Bortset fra ritter-sport naturligvis...

Anmeld

17. december 2008

Nadi

Ja vandt I ??

For pokker da også, det er bare så typisk sådan noget, men håber da du kommer dig hurtog eller skal vi have lavet sådan en juletræs-spinner som de har i Krummerne

GOD BEDRING

Anmeld

17. december 2008

Kaufie

Nej vi tabte sgu da......

Det er faktisk medt til arbejdsskadestyrelsen - hvis nu der kommer komplikationer...... Skal have tjekket minisken her om et par uger når hævelsen er helt væk.

Men er der nogen der har en idé til havd jeg kan give min kollega, der kører ekstra kilometer for at hente mig. Han drikker hverken øl eller vin - og chokolade får vi så meget af i pakkekalenderen på jobbet...... Er helt tom for ideer.....

Anmeld

17. december 2008

ivfmarie

mht gave, hvad så med lidt xtra lækker kaffe.. Noget speciel friskmalet, og måske med en af de hersens smags-sirupper (sirups? sirup? sira?). Sammen med en kasse blandede sukkerknalder (kandis,rørsukker, alm - ja alt muligt frækt sukker) Er det så ikke en lækker gave?
Det gad jeg da godt at have...

Kaffe... Uhhmmmm

Marie - på vej i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.