Vi har herhjemme snakket en del om, hvornår nr. 2 skal komme. Johannes er fra januar og altså lige knap 6 mdr. nu. Vi er selv fra familier med søskende tæt på hinanden. Der er 15 mdr mellem min ene søster og jeg. Vi er 4 børn kommet på 4 år! - og jeg har altid elsket det!
Men nu kommer det jo lidt tæt på...
Hvornår fik I nr. 2 og hvad var godt ved at nr. 1 havde den alder da han/hun blev storebror/søster og hvad var svært?
Bianca var 11 måneder gammel, da jeg blev gravid igen med Celina.
Der er 1 år og 8 måneder imellem de to. Det HELT PERFEKT, syntes jeg 
Der er maaange flere fordele end ulemper. De elsker hinanden de to, så højt - Det er den største gave jeg har kunnet give dem, at de har hinanden
De skændes og krammer, deler og leger sammen, bliver uenige og savner hinanden, efteraber hinanden, vil det samme - eller det stik-modsatte, og de passer på hinanden og hjælper hinanden. De er søstre på godt og ondt - men mest godt.
Den eneste ulempe, tror jeg, var, at Bianca var så lille, da jeg blev gravid igen, så hun ikke rigtigt forstod alt det omkring graviditeten. Og så var det hårdt, fordi hun jo stadig var lille, og krævede mange løft fx. op i autostol, højstol, tremmeseng og op af trapper osv, hvilket var hårdt med stor mave og begyndende bækkenløsning.
Men jeg har aldrig fortrudt, at jeg fik dem tæt efter hinanden.
De er så glade for hinanden, og har enorm glæde af at have hinanden.
Anmeld