Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MaybeBaby skriver: Det er også den helt rigtige indstilling Jeg regnede med at jeg først skulle blive gravid hen over sommeren, men vupti 1½ måned efter så var der genvinst - nok mest fordi jeg ikke tænkte over det for at der lige pludselig er gevinst og at der lige dumper en update ind på konto
Det er også den helt rigtige indstilling Jeg regnede med at jeg først skulle blive gravid hen over sommeren, men vupti 1½ måned efter så var der genvinst - nok mest fordi jeg ikke tænkte over det for at der lige pludselig er gevinst og at der lige dumper en update ind på konto
* Ind på min konto
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Najsen86 skriver: hvor er du smuk!
hvor er du smuk!
Mange tak - og uha det er lige op over med dig også! SPÆNDENDE!
Frk-Lotusblomst skriver: Dejligt at blive bekræfte i at man gør det "rigtige". Hold dog op, det gik da også hurtigt. - Dejligt...Du skal nok få en update. Det lover jeg.
Dejligt at blive bekræfte i at man gør det "rigtige". Hold dog op, det gik da også hurtigt. - Dejligt...Du skal nok få en update. Det lover jeg.
Taaak
MaybeBaby skriver: Taaak
Hvor er det en flot mave
Nessie skriver: Hvor er det en flot mave
Mange tak
Sikke en flot mave....
MaybeBaby skriver: Mange tak - og uha det er lige op over med dig også! SPÆNDENDE!
ja det er vildt at tiden går så hurtigt... Fra I morgen er det
"lovligt" hvis hun kommer, og hun skal være mere end velkommen
Øv kan ikke se dine billeder..??
Men er helt sikker på du ser rigtig dejlig og sund ud med din flotte mave!!
Lækker du har haft mulighed for at holde dine 6 ugers ferie + barsel i træk.. Jeg har været nød til at dele min ferie op i 3 omgange..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128