30+2 (og 20'erne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.870 visninger
31 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

MaybeBaby

Og vi vokser og vokser og vokser - både baby og jeg!  Og det var da i går, jeg var 20+0, og nu er jeg i 30'erne? Det går godt nok hurtigt, men fik mine 6 ugers ferie fra i torsdags, før mine 4 ugers barsel, så nu går al min tid på at få ordnet ting herhjemme, så babys værelse kan komme i orden. Mandag og tirsdag er gået med at male kontoret og gangen... Hvem sagde bygge-rede-mode?!

/Mette - som nu tisser af, før hun sætter sig i sofaen. Det tager jo en krig at komme op!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Jemion

Smuk smuk mave Du stråler virkelig

Anmeld

13. juli 2011

MaybeBaby

Jemion skriver:

Smuk smuk mave Du stråler virkelig

Det var satme da sødt sagt Mange tak

Anmeld

13. juli 2011

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Og vi vokser og vokser og vokser - både baby og jeg!  Og det var da i går, jeg var 20+0, og nu er jeg i 30'erne? Det går godt nok hurtigt, men fik mine 6 ugers ferie fra i torsdags, før mine 4 ugers barsel, så nu går al min tid på at få ordnet ting herhjemme, så babys værelse kan komme i orden. Mandag og tirsdag er gået med at male kontoret og gangen... Hvem sagde bygge-rede-mode?!

/Mette - som nu tisser af, før hun sætter sig i sofaen. Det tager jo en krig at komme op!

Du er simpelthen så smuk med den mave. Du stråler jo af alt mulig lykke .

Og som maven vokser bliver du ikke mindre smuk.

Anmeld

13. juli 2011

MaybeBaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Du er simpelthen så smuk med den mave. Du stråler jo af alt mulig lykke .

Og som maven vokser bliver du ikke mindre smuk.

Ih, for filan  smukke smukke ord! Mange tak Men tror bestemt at er man glad og har det godt, så kan det ses på billederne, der bliver taget af én - og sikke godt jeg har det. En fantastisk graviditet! Håber sådan snart det bliver din tur!

Anmeld

13. juli 2011

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Ih, for filan  smukke smukke ord! Mange tak Men tror bestemt at er man glad og har det godt, så kan det ses på billederne, der bliver taget af én - og sikke godt jeg har det. En fantastisk graviditet! Håber sådan snart det bliver din tur!

Så sande som de er sagt.
Hvor er det dejligt at høre du har det godt, og at graviditeten bare køre derudaf for dig/jer .

Jeg glæder mig goså. og manden gør ligeså.
Og jeg håber jeg kommer til at stråle ligeså meget som dig. Jeg får et fantastisk sug i maven hver gang du poster dine skønne'skønne billeder.

Anmeld

13. juli 2011

MaybeBaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Så sande som de er sagt.
Hvor er det dejligt at høre du har det godt, og at graviditeten bare køre derudaf for dig/jer .

Jeg glæder mig goså. og manden gør ligeså.
Og jeg håber jeg kommer til at stråle ligeså meget som dig. Jeg får et fantastisk sug i maven hver gang du poster dine skønne'skønne billeder.

Du kommer til at stråle fra allerførste gang, du ser de 2 streger Og jeg glææææder mig til at følge dig og din mave! Hvor længe er det I har været igang?

Anmeld

13. juli 2011

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Du kommer til at stråle fra allerførste gang, du ser de 2 streger Og jeg glææææder mig til at følge dig og din mave! Hvor længe er det I har været igang?

Det håber jeg.
Jamen vi er jo først lige startet. Vi havde lidt svært ved at besutte os for at NU var det NU.
Så der går jo lige noget tid. Jeg vil gerne lige give kroppen et par måneder uden p-piller inden vi sådan for alvor går i gang.
Vi sexe selvfølgelig uden beskyttelse nu, så hvis der blvier gevinst jamen så er det mere end velkommen. Men i vores hoveder begynder vi først rigtig til september.
Og så er det jo bare at vente på de to magiske strger.

Anmeld

13. juli 2011

Najsen86

hvor er du smuk!

Anmeld

13. juli 2011

MaybeBaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Det håber jeg.
Jamen vi er jo først lige startet. Vi havde lidt svært ved at besutte os for at NU var det NU.
Så der går jo lige noget tid. Jeg vil gerne lige give kroppen et par måneder uden p-piller inden vi sådan for alvor går i gang.
Vi sexe selvfølgelig uden beskyttelse nu, så hvis der blvier gevinst jamen så er det mere end velkommen. Men i vores hoveder begynder vi først rigtig til september.
Og så er det jo bare at vente på de to magiske strger.

Det er også den helt rigtige indstilling Jeg regnede med at jeg først skulle blive gravid hen over sommeren, men vupti 1½ måned efter så var der genvinst - nok mest fordi jeg ikke tænkte over det  for at der lige pludselig er gevinst og at der lige dumper en update ind på konto  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.