mth1987 skriver:
Jeg havde nonstop kvalme alle 9 mdr med opkast og ku stort set intet. Men formåede at passe min skole. Så det er bare at tage sig sammen
Der findes et armbånd i Matas der måske hjælper. Jeg levede af cola light, cultura, mandler og Mariekiks 
Synes det med at tage sig sammen er lidt en tak for lort kommentar! Jeg haft to sygedage pga kvalme siden maj..
Men, det ikke fedt og sidde på sit arbejde og have en spand til opkast ved siden af, når der er andre på kontoret end mig.. Jeg sidder i samme stilling i 8 timer, og kan mærke min mave slår knuder.. Jeg får intet at spise i løbet af dagen, udelukket fordi bare lugten af mad, gør at jeg kaster op...
Jeg synes ikke jeg pylret.. Jeg kan bare ikke mere i kroppen eller hovedet, det har bbidt sig fuldstændig fast..
Min arbejdskolleger, beder mig om at tage hjem... De synes ikke jeg skal sidde der, og være lig bleg og kaste op og betjene dem der kommer i biksen...Jeg har IKKE selv lyst til at blive sygemeldt, synes det lidt vagt, ja, men jeg føler ikke jeg har nogen udvej.. De der armbånd har ikke hjulpet mig!
Anmeld