Giver I pædagogerne julegaver ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. december 2008

Lulle25

Mathilde er lige startet i vuggestue d. 1/12-08. Det har været en rigtig skidt start, da Mathilde bare har skreget og hadet det, men de har simpelthen stået på hovedet for os begge(har også selv grædt, fordi hun har reageret så voldsomt) og de har virkelig gjort en stor indsats for at hun skulle falde godt til. Synes faktisk de 3 pædagoger der er på stuen skal have en ting (rødvin eller chokolade el. lign.) Men kan man tillade sig at give dem eller skal man give en fælles gave til alle medarbejderne dernede?

Hvad gør I?
Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2008

Astrid P

Jeg har købt en stor pakke fyldte chokolader og skrevet et kort til alle pædagogerne, selvom det mest er dem i vuggestuen Smilla har kontakt med.

Det blev de rigtig glade for!

Anmeld

17. december 2008

Nadi

Nu er Oliver i dagpleje, så det er så nemt, der er kun én at giv gave til
Men i dit/jeres tilfælde så ville jeg nok give til dem der er på stuen bare.

Jeg har købt noget julepynt til Oliver's dp (det har vi vist fået fastslået nu), men jeg synse en flaske vin eller noget lækkert chokolade ville være fint.

Anmeld

17. december 2008

Marco2

Vi har også købt noget lækkert chokolade som de kan dele med et sødt kort til. Det blev de glade for.

AG

Anmeld

18. december 2008

Lulle25

Tak for hjælpen, ja jeg synes de skal have noget for deres store indsats, men tror det bliver en flaske vin til hver på stuen, for det er næsten for sent nu at give dem alle noget de kan dele i vs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.