6.uge og begyndt at tabe mig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Frb

MIWULA skriver:

jeg havde kun taget 5 kg i hele min graviditet og det var netop fordi jeg tabte mig de første mange måneder.

5 kg?! Det var ikke meget!! Var det pga meget kvalme/opkast?

Har hørt/læst at man også kan "risikere" at tabe sig meget under amning, en veninder fortalte mig at hendes mor tabte sig mere og mere for hvert barn hun og hun har fem børn og er den tyndeste lille splint!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

<3

Frederiksberg skriver:

Det husker jeg fremover fru X

Selv tak Frb

Anmeld

13. juli 2011

baby012

jeg er i 16. uge og har tabt mig 3 kg, har normalt en bmi på 22 så det ikke fordi jeg er stor  

-så længe baby har det godt er det fint nok . 

Anmeld

13. juli 2011

Frb

gravid20 skriver:

jeg er i 16. uge og har tabt mig 3 kg, har normalt en bmi på 22 så det ikke fordi jeg er stor  

-så længe baby har det godt er det fint nok . 

Jeg har også en BMI på 22 så jeg håber også at komme til at se flot ud som højgravid men så burde jeg måske begynde at bevæge noget mere, har et ret stillestillende job og køre i bil nu, hvor jeg tidligere var noget mere aktiv men hey cigaretterne er trodsalt historie nu og jeg har kun taget 1 kg på

Anmeld

13. juli 2011

MIWULA

Frederiksberg skriver:

5 kg?! Det var ikke meget!! Var det pga meget kvalme/opkast?

Har hørt/læst at man også kan "risikere" at tabe sig meget under amning, en veninder fortalte mig at hendes mor tabte sig mere og mere for hvert barn hun og hun har fem børn og er den tyndeste lille splint!

Nej det er ikk meget hehe. Nej nej jeg havde skam ikk kvalme og opkast jeg tabte mig bare selvom jeg spiste normalt.  Ja jeg har oz tabt mig lidt efter mens jeg ammede.

Anmeld

13. juli 2011

Frb

MIWULA skriver:

Nej det er ikk meget hehe. Nej nej jeg havde skam ikk kvalme og opkast jeg tabte mig bare selvom jeg spiste normalt.  Ja jeg har oz tabt mig lidt efter mens jeg ammede.

Weeee hvor skønt, tak for dit opløftende indlæg

Anmeld

13. juli 2011

MIWULA

Frederiksberg skriver:

Weeee hvor skønt, tak for dit opløftende indlæg

hehe det var så lidt da.

Anmeld

13. juli 2011

baby012

Frb skriver:

Jeg har også en BMI på 22 så jeg håber også at komme til at se flot ud som højgravid men så burde jeg måske begynde at bevæge noget mere, har et ret stillestillende job og køre i bil nu, hvor jeg tidligere var noget mere aktiv men hey cigaretterne er trodsalt historie nu og jeg har kun taget 1 kg på

hehe , ja jeg svømmer så 5 gange om ugen for at holde det i den rigtige ende  

men har rigtig meget fostervand, så man er virkelig begyndt at kunne se det på mig , heh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.