6.uge og begyndt at tabe mig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Frb

Normalt vejer jeg ca 58kg det svinger med 1½kg. De sidste par dage røg jeg så ned på 56.6kg og syntes det var lidt pudsigt.

Nu er jeg ned på 55.6kg?! Jeg er nu 5+4 og jeg har kun haft stænk af kvalme, mest hvis jeg har sneget en smule kaffe i mig (drikker mindre end 3 kopper dgl). Apetitten fejler ikke noget, men jeg spiser stadig normalt. Har i tabt jer så tidligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

<3

Ja jeg har også smidt to kilo og det var inden kvalmen ramte idag! Så nu er jeg spændt på hvad der mere sker...

Tror det er helt normalt at tabe sig lidt i starten pga. den ekstra forbrænding osv. Og mener først det er over 6kilo at man skal gå til lægen... Men det er der sikkert andre der ved bedre end jeg

Anmeld

13. juli 2011

Frb

Ja det give god mening med forbrænding, for der er jo godt gang i underlivet

Kedligt med din kvalme håber jeg slipper let om ved det.

Anmeld

13. juli 2011

Kariina

Har selv tabt mig 2 kg også selvom jeg spiser og har ikke kvalme lad det blive ved sådan

Det er meget normalt at nogen taber sig i starten, men det skal nok vende bare rolig...

Om 6 mdr klager du at du har taget alt for meget på  Hehe

Det ender jeg nok med, hvis det bliver ligesom sidst

Anmeld

13. juli 2011

MIWULA

jeg havde kun taget 5 kg i hele min graviditet og det var netop fordi jeg tabte mig de første mange måneder.

Anmeld

13. juli 2011

Frb

Skøøønt! Så kan jeg lade det ligge lidt nu   og ja du har bestemt ret i at det nok skal komme tilbage mange gange.

Tak for de hurtige svar

Anmeld

13. juli 2011

<3

oh også her. Tog alt for meget på sidst. 30kilo !!! Men meget af det var vand...

Og jo håber også jeg slipper nemt om kvalmen denne gang. Den tog vi i sidste graviditet så derfor må jeg slippe helt denne gang synes jeg Har noget mavevirus også så tror det forstærker min kvalme helt vildt! desværre eller godt - jeg ved det ikke endnu

Anmeld

13. juli 2011

<3

Forresten husk at citer dens indlæg du svarer for ellers får man ikke notits om det

Anmeld

13. juli 2011

Frb

5 kg?! Det var ikke meget!! Var det pga meget kvalme/opkast?

Har hørt/læst at man også kan "risikere" at tabe sig meget under amning, en veninder fortalte mig at hendes mor tabte sig mere og mere for hvert barn hun og hun har fem børn og er den tyndeste lille splint!

Anmeld

13. juli 2011

Frb

mrs X skriver:

Forresten husk at citer dens indlæg du svarer for ellers får man ikke notits om det

Det husker jeg fremover fru X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.